Moja praca w liczbach:
4 lata
doświadczenia przy kampaniach ecommerce
22,6 mln zł
przychodu z kampanii dla klientów ecommerce
+125
zrealizowanych projektów
+4 mln zł
wydanego budżetu w systemach reklamowych
Najważniejsze obszary współpracy:
Tworzenie lub optymalizacja istniejących planów marketingowych dla klientów agencji
Przygotowanie kampanii marketingowych – Facebook, Google, Twitter, LinkedIn
Pomoc w realizacji bieżących zadań marketingowych
Najczęstsze wyzwania agencji marketingowych
Współpracując z różnymi agencjami marketingowymi, zauważyłem powtarzające się problemy, z którymi być może zmaga się także Twoja agencja.
Wśród najczęstszych problemów i wyzwań można wymienić:
- Brak rąk do pracy, gdy pojawiają się trudności lub dodatkowe zlecenia
- Brak wystarczającej liczby osób, które mogą przygotować m.in. kampanię marketingową dla klientów
- Niedostateczne zasoby, które pozwoliłyby na przygotowanie planów marketingowychi
- Trudności w komunikacji pomiędzy zespołami projektowymi i niejasne wytyczne, które wydłużają czas realizacji zadań
- Trudności w przygotowaniu wytycznych dla grafików czy montażystów zaangażowanych w daną kampanię marketingową
- Brak wsparcia w przygotowaniu wytycznych do stworzenia landing page
- Brak wolnych marketerów, którzy mogliby poprowadzić kampanie w Google, na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn.
Wsparcie klientów agencji
w wybranych obszarach marketingu
Zanim podejmiesz decyzję o współpracy:
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Case Study – Poznaj efekty mojej pracy nie słowa
Teoria i praktyka powinny iść w parze. Tym razem na konkretnych
przykładach pokażę Ci, jak pracuję i jakie są efekty moich działań.
Klienci agencji otrzymają rozwiązania, które pomogą im pozyskać wartościowe leady i zwiększyć konwersję
Zrealizuję kampanie dla klientów agencji na Google, Facebooku, Twitterze czy LinkedIn
Moje dotychczasowe doświadczenie i wiedza to dla Ciebie oszczędność czasu przy wdrożeniu w projekt i niższe koszty w porównaniu do zatrudnienia marketera na stałe.
Przygotowanie reklam video w social mediach, stworzenie wytycznych dla innych działów pracujących nad projektem czy obsługa zadań od klientów agencji
Uwolnię Twoich marketerów od zadań, a dzięki temu będą mogli zająć się nowymi projektami
Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?
Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.