Moja praca w liczbach:
64 mln
zasięgu kampanii płatnych dla branży gamingowej
+35 krajów
w których realizowałem kampanie promocyjne gier
11 lat
w digital marketingu
+4 mln zł
wydanego budżetu w systemach reklamowych
Najważniejsze obszary współpracy:
Stworzę lub zoptymalizuję plan marketingowy
Zwiększę liczbę zapisów do wishlisty
Poprawię wysokość zwrotu z inwestycji w reklamę
Najczęstsze wyzwania przedsiębiorców z branży Gamedev
Znajomość branży i pasja do gier to połączenie, które przydaje się w branży Gamedev, ale nie zawsze wystarcza, aby odnieść sukces. O czym warto pamiętać?
Wśród najczęstszych problemów i wyzwań można wymienić:
- Istnieje wiele zadań, które odciąga uwagę zarządu od marketingu i sprzedaży
- Gra nie cieszy się zainteresowaniem wśród potencjalnych graczy
- Produkcja trafiła na listę życzeń do garstki osób
- Firma musi rywalizować z konkurencją na globalnym rynku;
- Brak określonej grupy docelowej utrudnia prowadzenie działań marketingowych i negatywnie wpływa na sprzedaż
- Firma skupia się na kanałach promocji, w których dobrze się czuje, ale nie ma tam ich potencjalnych klientów
- Brak czasu, aby skupić się na działaniach marketingowych
Wsparcie klientów agencji
w wybranych obszarach marketingu
Zanim podejmiesz decyzję o współpracy:
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Case Study – Poznaj efekty mojej pracy nie słowa
Teoria i praktyka powinny iść w parze. Tym razem na konkretnych
przykładach pokażę Ci, jak pracuję i jakie są efekty moich działań.
Wiesz, co i jak zrobić, aby dotrzeć do graczy i zwiększyć zainteresowanie produkcją
Masz wiedzę i narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć do Twojej grupy docelowej
Inwestycja w marketing realnie pomaga w realizacji celów firmy
Wiesz komu sprzedawać i jak pozyskać klientów i zachęcić ich do zakupu konkretnego tytułu
Działania reklamowe pozyskują graczy, które zapisują się na wishlistę Twojej gry
Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?
Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.