Strona główna/Case Study

Wyniki to najlepsze potwierdzenie skuteczności działań

Jeśli prowadzisz firmę B2B (business to business), doskonale rozumiem, jak trudne może być zdobywanie klientów i sprzedaż produktów lub usług w tym sektorze. Dlatego tak ważne jest, aby być elastycznym i szybko reagować na zmieniające się okoliczności, co może przynieść pożądane efekty w postaci większej liczby leadów i zwiększonej sprzedaży.

  • Ilość leadów

    7590

    Koszt leada

    17,37 zł

    Poznaj szczegóły
  • Przychód

    681k zł

    ROAS

    1467%

    Poznaj szczegóły
  • Ilość leadów

    810

    Koszt leada

    31,86 zł

    Poznaj szczegóły
  • Przychód

    313 907 zł

    ROAS

    1678%

    Poznaj szczegóły
  • Ilość leadów

    113

    Koszt leada

    48,51 zł

    Poznaj szczegóły
  • Przychód

    144 013 zł

    ROAS

    1507%

    Poznaj szczegóły
  • Ilość leadów

    321

    Budżet reklamowy

    5021 zł

    Poznaj szczegóły
  • Przychód

    156 522 zł

    ROAS

    1636%

    Poznaj szczegóły
  • Ilość konwersji

    2914

    Koszt konwersji

    2,62 zł

    Poznaj szczegóły
  • Przychód

    472 365 zł

    ROAS

    1248 %

    Poznaj szczegóły
  • Ilość leadów

    814

    Budżet reklamowy

    18 722 zł

    Poznaj szczegóły
  • Koszt leada

    20,77 zł

    Budżet reklamowy

    2762 zł

    Poznaj szczegóły
Chcesz zwiększyć liczbę klientów i poprawić wyniki sprzedażowe?

Wypełnij prosty formularz i porozmawiajmy
o celach Twojej firmy.

Wypełnij formularz
Jak rozpocząć współpracę?

Zanim podejmiesz decyzję o współpracy:

01
Wstępna, bezpłatna konsultacja

Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.

02
Analiza
techniczna

Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.

03
Przygotowanie planu działania

Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.

04
Decyzja
o współpracy

Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.