Moja praca w liczbach:
22,6 mln zł
przychodu z kampanii płatnych dla klientów ecommerce
14,75
średni ROAS w 2023 roku u klientów ecommerce
+45
zrealizowanych projektów dla sklepów ecommerce
+3 lata
doświadczenia przy kampaniach ecommerce
Najważniejsze obszary współpracy:
Tworzenie lub optymalizacja
istniejących planów marketingowych
Projektowanie lejków
marketingowo-sprzedażowych
Poprawa wysokości wysokość
zwrotu z inwestycji w reklamę
Najczęstsze wyzwania, przed
którymi stają firmy e-commerce
i handlowe
Praca z firmami handlowymi i e-commerce pokazuje, że stoją one przed zbliżonymi wyzwaniami w obszarze marketingu i sprzedaży.
Wśród najczęstszych problemów i wyzwań można wymienić:
- Wyraźne różnice pomiędzy strategią marketingową, a sprzedażą
- Trudność w pozyskaniu klientów i ich lojalizacji
- Problemy z wejściem na nowe rynki
- Brak rozpoznawalnego wizerunku, który przyciągałby klientów
- Reklamy, które nie przyciągają uwagi klientów
- Trudności w osiągnięciu zadowalającego poziomu ROI (zwrotu z inwestycji)
Wsparcie klientów agencji
w wybranych obszarach marketingu
Zanim podejmiesz decyzję o współpracy:
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Case Study – Poznaj efekty mojej pracy nie słowa
Teoria i praktyka powinny iść w parze. Tym razem na konkretnych przykładach pokażę Ci, jak pracuję i jakie są efekty moich działań.
Wiesz, jak wygląda plan i droga do celu, a przy tym sukcesywnie otrzymujesz raporty z wyników działań.
Znasz problemy, z jakimi zmagają się Twoi klienci i potrafisz je rozwiązać
Optymalizacja działań poprawia ich skuteczność i mieści się w zaplanowanym budżecie.
Twoja firma to płynący statek. Marketing to zestaw niezbędnych narzędzi do nawigacji, a strategia to mapa do celu.
Aktywizacja działań promocyjnych w nowych grupach docelowych
Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?
Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.