Strona główna/Firm usługowych (B2B)

Rozwiązania dla

Firm usługowych B2B

Specyfika firm B2B sprawia, że sposób komunikacji z klientami jest inny niż w przypadku klientów detalicznych. Co więcej, ważne jest także dobre zidentyfikowanie problemów i celów Twoich potencjalnych nabywców. Na bazie tych informacji tworzę lejki marketingowo-sprzedażowe, które poprawiają rozpoznawalność Twojej marki i łączą klienta ze sprzedażą. Pomogę w zwiększeniu skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych, co przełoży się na wyniki handlowe i ilość zapytań biznesowych.

Zdefiniowanie strategii sprzedaży

Pozyskiwanie leadów

Usprawnienie procesu sprzedaży

Lejki marketingowo-sprzedażowe

Kampanie marketingowe

LinkedIn Ads

Facebook Ads

Google Ads

YouTube Ads

Opracowanie profilu buyer persony

Landing Page sprzedażowy

Audyty kont reklamowych

Video reklamowe

Moja praca w liczbach:

+14 700

pozyskanych leadów z różnych branż

+4 mln zł

wydanego budżetu w systemach reklamowych

+14 branż

dla których realizowałem kampanie leadowe

+125

zrealizowanych projektów

Jeżeli w Twojej firmie:
To wspólnie możemy to zmienić.
Umów bezpłatną konsultację

Najważniejsze obszary wsparcia:

Ułożenie lub optymalizacja istniejącego planu marketingowego w celu poprawy skuteczności pozyskiwania leadów

Pomoc w reorganizacji strategii sprzedaży w celu zwiększenia marżowości

Stworzenie dopasowanego do buyer persony lejka marketingowo-sprzedażowego

Najczęstsze wyzwania
przedsiębiorców B2B

Współpracuję z różnymi firmami B2B. Pozwoliło mi to zdiagnozować wyzwania, z jakimi zmagają się przedsiębiorcy w obszarze sprzedaży i marketingu. Możesz tę wiedzę wykorzystać w swoim biznesie.

Wśród najczęstszych problemów i wyzwań można wymienić:

  • Działania z obszaru marketingu nie generują oczekiwanej liczby leadów i klientów.
  • Niezrozumiałe raporty komplikują ocenę wyników marketingowych i sprzedażowych, a to utrudnia podejmowanie skutecznych decyzji;
  • Brak dopasowanej komunikacji do oczekiwań potencjalnych klientów utrudnia zamknięcie sprzedaży;
  • Konkurencja napędza rywalizację cenową, co w mniejszych firmach może powodować problemy z płynnością;
  • Brak planu marketingowego i dopasowanych lejków sprzedażowych do potencjalnych klientów wywołują chaos w procesie sprzedażowym, co utrudnia realizację celów.

Wsparcie klientów agencji
w wybranych obszarach marketingu

Kampanie
marketingowe
Dowiedz się

Audyty i plany
marketingowe

Dowiedz się

Doradztwo w marketingu
i pozyskiwaniu klientów

Dowiedz się
Filmy reklamowe
w social mediach
Dowiedz się

Warsztaty
marketingowe online

Dowiedz się
Szczęśliwi czasu nie liczą, ale jakościowe leady już tak. Skonsultuj projekt.
Jak rozpocząć współpracę?

Zanim podejmiesz decyzję o współpracy:

01
Wstępna, bezpłatna konsultacja

Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.

02
Analiza
techniczna

Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.

03
Przygotowanie planu działania

Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.

04
Decyzja
o współpracy

Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.

Case Study – Poznaj efekty mojej pracy nie słowa

Teoria i praktyka powinny iść w parze. Tym razem na konkretnych
przykładach pokażę Ci, jak pracuję i jakie są efekty moich działań.

  • Ilość leadów

    113

    Koszt leada

    48,51 zł

    Poznaj szczegóły
  • Ilość leadów

    321

    Budżet reklamowy

    5021 zł

    Poznaj szczegóły
  • Przychód

    144 013 zł

    ROAS

    1507%

    Poznaj szczegóły
Co zyskasz na współpracy?
Ułożone i zaplanowane działania marketingowe Twojej firmy

Wiesz, co i jak zrobić, aby pozyskać wartościowe leady i zwiększyć konwersję

Wiesz, komu konkretnie chcesz sprzedawać swoje produkty i usługi

Znasz problemy, z jakimi zmagają się Twoi klienci i potrafisz je rozwiązań

Nie przepalasz budżetu marketingowego na nieskuteczne działania

Inwestycja w marketing realnie pomaga w realizacji celów firmy

Strategię z konkretnymi działaniami

Wiesz komu sprzedawać i jak pozyskać klientów

Zwiększasz rozpoznawalność swojej marki

Działania reklamowe przyczyniają się do zwiększenia ilości leadów, które zapełniają lejek sprzedażowy

Wykorzystaj praktyczną wiedzę
    • 8 min.
    Czytaj więcej
    • 12 min.
    Czytaj więcej
Zobacz więcej
Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.

Poznajmy się