Moja praca w liczbach:
+14 700
pozyskanych leadów z różnych branż
+4 mln zł
wydanego budżetu w systemach reklamowych
+14 branż
dla których realizowałem kampanie leadowe
+125
zrealizowanych projektów
Najważniejsze obszary wsparcia:
Ułożenie lub optymalizacja istniejącego planu marketingowego w celu poprawy skuteczności pozyskiwania leadów
Pomoc w reorganizacji strategii sprzedaży w celu zwiększenia marżowości
Stworzenie dopasowanego do buyer persony lejka marketingowo-sprzedażowego
Najczęstsze wyzwania
przedsiębiorców B2B
Współpracuję z różnymi firmami B2B. Pozwoliło mi to zdiagnozować wyzwania, z jakimi zmagają się przedsiębiorcy w obszarze sprzedaży i marketingu. Możesz tę wiedzę wykorzystać w swoim biznesie.
Wśród najczęstszych problemów i wyzwań można wymienić:
- Działania z obszaru marketingu nie generują oczekiwanej liczby leadów i klientów.
- Niezrozumiałe raporty komplikują ocenę wyników marketingowych i sprzedażowych, a to utrudnia podejmowanie skutecznych decyzji;
- Brak dopasowanej komunikacji do oczekiwań potencjalnych klientów utrudnia zamknięcie sprzedaży;
- Konkurencja napędza rywalizację cenową, co w mniejszych firmach może powodować problemy z płynnością;
- Brak planu marketingowego i dopasowanych lejków sprzedażowych do potencjalnych klientów wywołują chaos w procesie sprzedażowym, co utrudnia realizację celów.
Wsparcie klientów agencji
w wybranych obszarach marketingu
Zanim podejmiesz decyzję o współpracy:
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Case Study – Poznaj efekty mojej pracy nie słowa
Teoria i praktyka powinny iść w parze. Tym razem na konkretnych
przykładach pokażę Ci, jak pracuję i jakie są efekty moich działań.
Wiesz, co i jak zrobić, aby pozyskać wartościowe leady i zwiększyć konwersję
Znasz problemy, z jakimi zmagają się Twoi klienci i potrafisz je rozwiązań
Inwestycja w marketing realnie pomaga w realizacji celów firmy
Wiesz komu sprzedawać i jak pozyskać klientów
Działania reklamowe przyczyniają się do zwiększenia ilości leadów, które zapełniają lejek sprzedażowy
Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?
Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.