Strona główna/Firm usługowych (B2C)

Rozwiązania dla

Firm usługowych B2C

Nowi klienci napędzają biznes.

Określenie grupy docelowej pozwala lepiej poznać potrzeby Twoich klientów. Dzięki temu powstają skuteczniejsze reklamy, które zatrzymują uwagę użytkowników i zachęcają do zapoznania się z ofertą. Przekłada się to na rosnącą liczbę zleceń, a co za tym idzie także zyski. Pomogę zaplanować i ułożyć każdy z wymienionych obszarów, aby Twoja firma zwiększyła wyniki sprzedażowe.

Tworzenie lejków sprzedażowych

Facebook Ads

YouTube Ads

Google i Youtube Ads

LinkedIn Ads

Warsztaty marketingowe

Kampanie marketingowe

Audyty marketingowe

Plany marketingowe

Tworzenie buyer persony

Remarketing

Video reklamowe

Audyty kont reklamowych

Pozyskiwanie leadów

Optymalizacja procesu sprzedaży

Moja praca w liczbach:

+14 700

pozyskanych leadów z różnych branż

+4 lata

w performance marketingu

+80

wdrożonych lejków marketingowych pod pozyskiwanie leadów

+14 branż

dla których realizowałem kampanie leadowe

Jeżeli Twoja firmia:
To wspólnie możemy to zmienić.
Umów bezpłatną konsultację

Najważniejsze obszary współpracy:

Tworzenie dopasowanych do Twojej firmy planów marketingowych i sprzedażowych

Pozyskanie większej liczby nowych klientów

Optymalizacja procesu sprzedaży i działań marketingowych w celu zwiększenia konwersji

Marketing i sprzedaż –
najczęstsze wyzwania firm B2C

Firmy, które chcą dotrzeć do klientów detalicznych, mogą liczyć na lojalnych klientów, jeśli przedsiębiorca utrzymuje ich uwagę i zainteresowanie marką. Niestety bez planu marketingowego i zaprojektowanych działań w obszarze promocji trudno o taki efekt. Niemniej jednak przed przedsiębiorcami stoją jeszcze inne wyzwania.

Wśród najczęstszych problemów i wyzwań można wymienić:

  • Brak spójnej polityki cenowej w różnych kanałach sprzedaży (omnichannel)
  • Wyraźne różnice pomiędzy strategią marketingową,
    a sprzedażą
  • Trudność w pozyskaniu klientów i ich lojalizacji
  • Nieułożony proces sprzedaży sprawia, że trudno zwiększyć jego skuteczność
  • Chaotyczne działania marketingowe nie przynoszą oczekiwanego zainteresowania klientów
  • Konkurencja napędza rywalizację cenową, co w mniejszych firmach może powodować problemy z rentownością

Wsparcie klientów agencji
w wybranych obszarach marketingu

Kampanie
marketingowe
Dowiedz się

Audyty i plany
marketingowe

Dowiedz się

Doradztwo w marketingu
i pozyskiwaniu klientów

Dowiedz się
Filmy reklamowe
w social mediach
Dowiedz się

Warsztaty
marketingowe online

Dowiedz się
Potrzebujesz skutecznego marketingu, który zwiększy ilość klient? Umów bezpłatną konsultację.
Jak rozpocząć współpracę?

Zanim podejmiesz decyzję o współpracy:

01
Wstępna, bezpłatna konsultacja

Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.

02
Analiza
techniczna

Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.

03
Przygotowanie planu działania

Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.

04
Decyzja
o współpracy

Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.

Case Study – Poznaj efekty mojej pracy nie słowa

Teoria i praktyka powinny iść w parze. Tym razem na konkretnych przykładach pokażę Ci, jak pracuję i jakie są efekty moich działań.

  • Ilość leadów

    810

    Koszt leada

    31,86 zł

    Poznaj szczegóły
  • Ilość leadów

    113

    Koszt leada

    48,51 zł

    Poznaj szczegóły
  • Ilość leadów

    321

    Budżet reklamowy

    5021 zł

    Poznaj szczegóły
Co zyskasz na współpracy?
Ułożone i zaplanowane działania marketingowe Twojej firmy

Optymalizacja procesów marketingowo-sprzedażowych przekłada się na zwiększenie konwersji

Wiesz, komu konkretnie chcesz oferować swoje usługi

Znasz problemy, z jakimi zmagają się Twoi klienci i potrafisz je rozwiązań

Zadowalająca ilość nowych klientów, dzięki zaplanowanym działaniom marketingowym

Inwestycja w marketing realnie pomaga w realizacji celów firmy

Strategię z konkretnymi działaniami

Twoja firma to płynący statek. Marketing to zestaw niezbędnych narzędzi do nawigacji, a strategia to mapa do celu.

Zwiększasz rozpoznawalność swojej marki

Kampanie marketingowe docierają do grupy docelowej i poprawiają konwersję

Wykorzystaj praktyczną wiedzę
    • 8 min.
    Czytaj więcej
    • 12 min.
    Czytaj więcej
Zobacz więcej
Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.

Poznajmy się