Moja praca w liczbach:
+14 700
pozyskanych leadów z różnych branż
+4 lata
w performance marketingu
+80
wdrożonych lejków marketingowych pod pozyskiwanie leadów
+14 branż
dla których realizowałem kampanie leadowe
Najważniejsze obszary współpracy:
Tworzenie dopasowanych do Twojej firmy planów marketingowych i sprzedażowych
Pozyskanie większej liczby nowych klientów
Optymalizacja procesu sprzedaży i działań marketingowych w celu zwiększenia konwersji
Marketing i sprzedaż –
najczęstsze wyzwania firm B2C
Firmy, które chcą dotrzeć do klientów detalicznych, mogą liczyć na lojalnych klientów, jeśli przedsiębiorca utrzymuje ich uwagę i zainteresowanie marką. Niestety bez planu marketingowego i zaprojektowanych działań w obszarze promocji trudno o taki efekt. Niemniej jednak przed przedsiębiorcami stoją jeszcze inne wyzwania.
Wśród najczęstszych problemów i wyzwań można wymienić:
- Brak spójnej polityki cenowej w różnych kanałach sprzedaży (omnichannel)
- Wyraźne różnice pomiędzy strategią marketingową,
a sprzedażą - Trudność w pozyskaniu klientów i ich lojalizacji
- Nieułożony proces sprzedaży sprawia, że trudno zwiększyć jego skuteczność
- Chaotyczne działania marketingowe nie przynoszą oczekiwanego zainteresowania klientów
- Konkurencja napędza rywalizację cenową, co w mniejszych firmach może powodować problemy z rentownością
Wsparcie klientów agencji
w wybranych obszarach marketingu
Zanim podejmiesz decyzję o współpracy:
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Case Study – Poznaj efekty mojej pracy nie słowa
Teoria i praktyka powinny iść w parze. Tym razem na konkretnych przykładach pokażę Ci, jak pracuję i jakie są efekty moich działań.
Optymalizacja procesów marketingowo-sprzedażowych przekłada się na zwiększenie konwersji
Znasz problemy, z jakimi zmagają się Twoi klienci i potrafisz je rozwiązań
Inwestycja w marketing realnie pomaga w realizacji celów firmy
Twoja firma to płynący statek. Marketing to zestaw niezbędnych narzędzi do nawigacji, a strategia to mapa do celu.
Kampanie marketingowe docierają do grupy docelowej i poprawiają konwersję
Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?
Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.