Moja praca w liczbach:
+3 lata
w performance
marketingu
18,7 mln zł
przychodu z kampanii dla klientów
e-commerce
+110
zrealizowanych projektów
+3 mln zł
wydanego budżetu
w systemach reklamowych
01
O mnie w pigułce
Od 2013 roku specjalizuję się w marketingu internetowym, a od 2019 roku tworzę plany marketingowe oraz prowadzę kampanie reklamowe, na które wydałem już 3 mln zł w różnych systemach reklamowych. To doświadczenie pozwoliło mi lepiej zrozumieć mechanizmy funkcjonowania tych systemów i skuteczniej prowadzić działania marketingowe dla obecnych i przyszłych klientów.
02
Czym się specjalizuję?
- Kampanie e-commerce
- Generowanie leadów z kampanii płatnych
- Tworzenie planów marketingowych
- Prowadzenie warsztatów dla firm
- Budowanie lejków marketingowo-sprzedażowych
03
Pierwszy
nastoletni biznes
Mając 16 lat stworzyłem swój pierwszy biznes – portal gamingowy, który zgromadził 350 000 użytkowników! Co więcej, współpracowałem z 70 influencerami, przy promocji serwisu. To doświadczenie pozwoliło mi zrozumieć, jak wiele elementów składa się na prowadzenie biznesu i jak są one ze sobą powiązane.
Wybierz obszary współpracy
w zakresie marketingu i sprzedaży
Zanim podejmiesz decyzję o współpracy:
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Jak zwiększyć ilość oraz jakość leadów z kampanii płatnych w czasie kryzysu?
Regres gospodarczy to wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorstw. Jak nie przepalać budżetu reklamowego i systematycznie pozyskiwać jakościowe leady? Przygotowałem serię materiałów wideo, które pomogą usprawnić marketing w Twojej firmie.
Zacznijmy od rozmowy na temat Twoich wyzwań
Bezpłatne konsultacje to czas, kiedy możemy porozmawiać o dotychczasowych sukcesach, problemach i wyzwaniach, przed którymi stoi Twoja firma. Wspólnie poszukujemy rozwiązań i omawiamy ich potencjalne skutki. Jeśli uznasz, że moja pomoc okazała się przydatna, możemy przejść do działania!
Ja Prywatnie…
Jestem molem książkowym. W 2022 r. przeczytałem 52 książki. Cel na 2023 rok to 70 lektur.
Jestem kociarzem. Marzy mi się kot syberyjski Neva Masquarade.
Mam 4 tatuaże i… chcę
więcej!
pytania
Moje social media
Praktyczna porcja wiedzy o e-marketingu i sprzedaży w przystępnej formie.
Korzystaj w drodze do pracy, w trakcie przerwy i w domu. Omawiane rozwiązania
łatwo wdrożysz w swojej firmie i przetestujesz ich skuteczność.