Strona główna/Cele reklamowe w kampaniach B2B na Facebooku – Jak je dobierać?

Cele reklamowe w kampaniach B2B na Facebooku – Jak je dobierać?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Twoje kampanie B2B na Facebooku nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? W najnowszym odcinku mojego podcastu podpowiadam, jak zrozumieć cele reklamowe na Facebooku i jak je właściwie dobrać, aby optymalizować kampanie B2B.

Listen to "Generuj JAKOŚCIOWE LEADY" on Spreaker.
Spotify
iTunes
Youtube
  • Czego dowiesz się z odcinka?
  • Jak zrozumieć cele reklamowe na Facebooku?

  • Jak dobierać cele reklamowe w kampaniach B2B?

  • Najczęstsze błędy, które psują kampanie na Facebooku w B2B

  • Jak połączyć lejek marketingowy z kampaniami płatnymi?

  • Pomysły na pierwszy etap lejka (TOFU) dla B2B

  • Pomysły na drugi etap lejka (MOFU) dla B2B

  • Pomysły na trzeci etap lejka (BOFU) dla B2B

  • Jakie pytanie musisz sobie postawić jeśli chcesz generować leady z landing page?

Otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach podcastu

Dodatkowo odbierz bonusy, wskazówki i praktyczne rozwiązania z obszaru marketingu online są do Twojej dyspozycji. Bądź na bieżąco i wykorzystaj tę przewagę do rozwoju swojej firmy.

Zapisz się do newslettera:
Darmowe Szkolenie

Jak skutecznie targetować reklamy na Facebooku
i Instagramie?

Odbierz dostęp
do SZKOLENIA za 0 zł
Sprawdź również

Porcja praktycznej wiedzy marketingowe, która usprawni Twój biznes.
Przydatne wskazówki, wartościowe porady i ciekawostki ze świata marketingu.

    • 8 min.
    Czytaj więcej
    • 12 min.
    Czytaj więcej

Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.

Poznajmy się