Strona główna/Kampanie dla firm usługowych – 3 pomysły na skuteczne kampanie na Facebooku

Kampanie dla firm usługowych – 3 pomysły na skuteczne kampanie na Facebooku

Jesteś właścicielem firmy usługowej i poszukujesz inspiracji? To świetnia! Właśnie w tym odcinku podcastu mam dla Ciebie coś specjalnego. Prezentuję trzy unikalne pomysły na kampanie płatne, które mogą całkowicie odmienić Twój sposób pozyskiwania klientów. Nie zatrzymuję się jednak na tym!

Na koniec wyjaśniam, jak z wprawą dobierać cele w systemach reklamowych, by zwiększyć efektywność Twoich działań marketingowych. Sprawdź, jak zrewolucjonizować swój marketing! Miłego słuchania!

Listen to "Generuj JAKOŚCIOWE LEADY" on Spreaker.
Spotify
iTunes
Youtube
  • Czego dowiesz się z odcinka?
  • Dlaczego większość kampanii nie przynosi rezultatów?

  • Jak zrozumieć funkcjonowanie systemów reklamowych?

  • Czym są i jak wykorzystać w kampaniach mikrokonwersje?

  • Trzy pomysły na kampanie płatne dla firm usługowych

  • Jak dobierać cele w systemach reklamowych?

Otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach podcastu

Dodatkowo odbierz bonusy, wskazówki i praktyczne rozwiązania z obszaru marketingu online są do Twojej dyspozycji. Bądź na bieżąco i wykorzystaj tę przewagę do rozwoju swojej firmy.

Zapisz się do newslettera:

Jak zwiększyć ilość oraz jakość leadów z kampanii płatnych w czasie kryzysu?

Regres gospodarczy to wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorstw. Jak nie przepalać budżetu reklamowego i systematycznie pozyskiwać jakościowe leady? Przygotowałem serię materiałów wideo, które pomogą usprawnić marketing w Twojej firmie.

Odbierz bezpłatne szkolenie:
Sprawdź również

Porcja praktycznej wiedzy marketingowe, która usprawni Twój biznes.
Przydatne wskazówki, wartościowe porady i ciekawostki ze świata marketingu.

    • 8 min.
    Czytaj więcej
    • 12 min.
    Czytaj więcej

Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.

Poznajmy się