Strona główna/Kampanie GENERUJĄCE POPYT – 4 nowości, o których musisz wiedzieć, jeżeli chcesz generować leady z kampanii

Kampanie GENERUJĄCE POPYT – 4 nowości, o których musisz wiedzieć, jeżeli chcesz generować leady z kampanii

W tym odcinku skupiam się na tym, jak kampanie Generujące Popyt w systemie Google Ads, mogą być wykorzystane do efektywnego generowania zapytań od klientów. Dowiesz się, jakie są kluczowe elementy tych kampanii i jak mogą one wspierać Twoje cele biznesowe, oferując jednocześnie wgląd w najlepsze praktyki i strategie.

Listen to "Generuj JAKOŚCIOWE LEADY" on Spreaker.
Spotify
iTunes
Youtube
  • Czego dowiesz się z odcinka?
  • Czym są kampanie Generujące Popyt w Google Ads?

  • Nowości w kampaniach Generujących Popyt względem kampanii Discovery

  • Które dane warto analizować w Google Analytics 4, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe?

  • Jak utworzyć kampanie Generujące Popyt?

  • Co zrobić jeżeli na koncie reklamowym nie możesz utworzyć kampanii Generujących Popyt?

  • Dlaczego warto unikać opcji zoptymalizowanego kierowania w kampaniach Generujących Popyt?

  • Jakie są wady targetowania po zainteresowaniach w Google Ads?

  • Jak wykorzystać grupy podobne w systemie Google Ads?

Otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach podcastu

Dodatkowo odbierz bonusy, wskazówki i praktyczne rozwiązania z obszaru marketingu online są do Twojej dyspozycji. Bądź na bieżąco i wykorzystaj tę przewagę do rozwoju swojej firmy.

Zapisz się do newslettera:
Darmowe Szkolenie

Jak skutecznie targetować reklamy na Facebooku i Instagramie?

Odbierz dostęp
do SZKOLENIA za 0 zł
Sprawdź również

Porcja praktycznej wiedzy marketingowe, która usprawni Twój biznes.
Przydatne wskazówki, wartościowe porady i ciekawostki ze świata marketingu.

    • 8 min.
    Czytaj więcej
    • 12 min.
    Czytaj więcej

Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.

Poznajmy się