Strona główna/KAMPANIE LEAD ADS – Jak zwiększyć jakość leadów z kampanii na Facebooku?

KAMPANIE LEAD ADS – Jak zwiększyć jakość leadów z kampanii na Facebooku?

Jeśli prowadzisz kampanie reklamowe na Facebooku, to ten odcinek podcastu jest właśnie dla Ciebie. Razem zbadamy świat kampanii LEAD ADS od podszewki.

Czy wiesz, z których typów formularzy warto korzystać? A może zastanawiasz się, kiedy warto stosować pytania warunkowe w swoich formularzach? Dzięki temu odcinkowi nie tylko poznasz odpowiedzi na te pytania, ale także zrozumiesz, jakie czynniki wpływają na jakość leadów i jak je optymalizować.

Listen to "KAMPANIE LEAD ADS" on Spreaker.
Spotify
iTunes
Youtube
  • Czego dowiesz się z odcinka?
  • Czym są kampanie lead ads na Facebooku?

  • Dla kogo mogą być przydatne te kampanie?

  • Jak utworzyć kampanię lead ads?

  • Z których typów formularzy warto korzystać?

  • Praktyczne wskazówki do tworzenia formularzy, które konwertują.

  • Dlaczego Twoja kampania lead ads nie przynosi oczekiwanych wyników?

  • Kiedy warto stosować pytania warunkowe?

  • Czynniki wpływające na jakość pozyskiwanych leadów: Jak je identyfikować i optymalizować?

Otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach podcastu

Dodatkowo odbierz bonusy, wskazówki i praktyczne rozwiązania z obszaru marketingu online są do Twojej dyspozycji. Bądź na bieżąco i wykorzystaj tę przewagę do rozwoju swojej firmy.

Zapisz się do newslettera:
Darmowe Szkolenie

Jak skutecznie targetować reklamy na Facebooku
i Instagramie?

Odbierz dostęp
do SZKOLENIA za 0 zł
Sprawdź również

Porcja praktycznej wiedzy marketingowe, która usprawni Twój biznes.
Przydatne wskazówki, wartościowe porady i ciekawostki ze świata marketingu.

    • 8 min.
    Czytaj więcej
    • 12 min.
    Czytaj więcej

Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.

Poznajmy się