Strona główna/Pozyskaj leady z bloga – jak to zrobić? 3 lejki pod pozyskiwanie leadów

Pozyskaj leady z bloga – jak to zrobić? 3 lejki pod pozyskiwanie leadów

Czy Twój blog może stać się maszyną do pozyskiwania leadów? Odpowiedź brzmi: Tak! W tym odcinku przedstawiam 3 proste, ale skuteczne lejki, które pomogą Ci przekształcić Twoją obecność online w narzędzie do pozyskiwania klientów.

Listen to "Pozyskaj leady z bloga" on Spreaker.
Spotify
iTunes
Youtube
  • Czego dowiesz się z odcinka?
  • Dlaczego większość komunikatów w reklamach nie zatrzymuje uwagi użytkowników?

  • Czym są etapy lejka marketingowego?

  • Jak otwierać drogę klientów niskim kosztem?

  • Pod jakie zdarzenie optymalizować kampanie promujące artykuły?

  • 3 przykłady lejków pod pozyskiwanie leadów

  • Jak przekierować użytkowników z pierwszego etapu lejka?

Otrzymuj powiadomienia o nowych odcinkach podcastu

Dodatkowo odbierz bonusy, wskazówki i praktyczne rozwiązania z obszaru marketingu online są do Twojej dyspozycji. Bądź na bieżąco i wykorzystaj tę przewagę do rozwoju swojej firmy.

Zapisz się do newslettera:

Jak zwiększyć ilość oraz jakość leadów z kampanii płatnych w czasie kryzysu?

Regres gospodarczy to wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorstw. Jak nie przepalać budżetu reklamowego i systematycznie pozyskiwać jakościowe leady? Przygotowałem serię materiałów wideo, które pomogą usprawnić marketing w Twojej firmie.

Odbierz bezpłatne szkolenie:
Sprawdź również

Porcja praktycznej wiedzy marketingowe, która usprawni Twój biznes.
Przydatne wskazówki, wartościowe porady i ciekawostki ze świata marketingu.

    • 8 min.
    Czytaj więcej
    • 12 min.
    Czytaj więcej

Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.

Poznajmy się