Moja praca w liczbach
+4 mln zł
wydanego budżetu w systemach reklamowych
22,6 mln zł
przychodu z kampanii dla klientów ecommerce
+14 700
pozyskanych leadów z różnych branż
+4 lata
w performance marketingu
Audyt działań marketingowych
Kampanie marketingowe to nie tylko działania wizerunkowe, ale także sprzedażowe. Im lepiej dopasowany przekaz do użytkownika, tym większa szansa na pozyskanie klientów.
Audyt kont reklamowych: Facebook Ads i Google Ads
Masz świetny produkt lub usługę, ale czujesz, że potencjał Twojej firmy nie jest w pełni wykorzystywany? Analiza kont Facebook Ads i Google Ads pomaga znaleźć i wyeliminować nieprawidłowości. Podpowiem, co zrobić, aby poprawić skuteczność działań i wypracować zadowalające wyniki.
Tworzenie planu marketingowego
Prowadzenie biznesu bez jasno określonego planu lub ze zdawkowym „mamy się rozwijać” to droga bez przyszłości na dłuższą metę. Stworzenie planu marketingowego to przede wszystkim informacja o tym, na jakich efektach zależy Twojej firmie. To także odpowiedź na pytania: Co chcesz osiągnąć? Jak chcesz to zrobić? Kiedy chcesz dotrzeć do kolejnych kamieni milowych? Plan pomoże zdiagnozować potencjalne przeszkody, ale też określić, jak im sprostać. Stworzenie planu marketingowego pozwoli Ci na klarowne ustalenie celów i wyznaczenie sposobów ich realizacji.
Czym jest audyt kont reklamowych i plan marketingowy?
W telegraficznym skrócie przedstawiam informacje o korzyściach z audytu kont reklamowych dla Twojej firmy. Jednocześnie pokażę, dlaczego firmy potrzebują planu marketingowego i jaki pożytek przynosi jego opracowanie.
Audyt kont reklamowych to analiza dotychczasowych działań z płatnym budżetem. Informacje otrzymasz w przystępnej i zrozumiałej formie, aby nie trzeba było niczego się domyślać. Materiały dadzą Ci odpowiedź m.in. na to, czy kampanie mogłyby przynosić lepsze wyniki i co należałoby zrobić, aby je poprawić.
Podpowiem, na jakie wskaźniki warto zwracać uwagę przy ocenie skuteczności kampanii marketingowych, a także, gdzie ich szukać. Informacje uzupełnię o konkretne przykłady. Zapewni Ci to szerszą perspektywę, ponieważ spojrzysz na sprawę od strony teoretycznej i praktycznej.
Kierunkowskazem w drodze do realizacji celów handlowych jest plan marketingowy. Praktyczny zbiór informacji, który wskazują, co może zrobić firma, aby osiągnąć swoje założenia sprzedażowe poprzez marketing.
Plan marketingowy uwzględnia profil klienta zakupowego, co pomaga określić, komu sprzedajesz swoje produkty lub usługi. Wspólnie opracujemy wartości i wyróżniki firmy, które pomogą wyróżnić się Twojej marce na tle konkurencji.
Zgromadzona wiedza ułatwi zrozumienie procesu zakupowego klienta, a dzięki temu lepiej poznasz potrzeby i motywacje zakupowe swojej grupy docelowej. Tego rodzaju informacje przydają się w działaniach organicznych i płatnych kampaniach reklamowych, co pozwala pozyskiwać jakościowe leady i większą sprzedaż.
Audyt kont reklamowych to wydatek od 600 złotych. Realizuję projekty marketingowe, gdzie koszt ułożenia planu rozpoczyna się od 2000 złotych i sięga nawet kilkunastu tysięcy złotych. Wydatki na poszczególne działania marketingowe są dostosowane pod kątem rentowności dla małych i średnich firm. Jeśli chcesz poznać szczegółową wycenę, umów się na bezpłatną konsultacje i opowiedz o wyzwaniach, przed którymi stoi Twoja firma.
W ramach audytu otrzymasz informacje m.in. o przeszkodach, które ograniczały skuteczność Twoich kampanii, ale także o sposobach zwiększenia efektywności przyszłych działań marketingowych. Dowiesz się, jak weryfikować i interpretować wskaźniki, a także, co można zrobić, aby je poprawić. Podpowiem także, na jakie parametry warto zwrócić uwagę, oraz gdzie ich szukać.
Stworzenie planu marketingowego to m.in. stworzenie buyer persony, ułożenie lejków marketingowo-sprzedażowych i ścieżki zakupowej klienta, czy zaplanowanie działań promocyjnych w konkretnych kanałach. Celem planu jest wsparcie Twojej firmy w osiągnięciu założeń handlowych.
Audyt działań reklamowych na Facebooku – polega m.in. na optymalnym ustawieniu kampanii i analizie konta pod kątem obowiązujących standardów. Zyskujesz unikalną wiedzę o dostępnych, ale niewykorzystywanych możliwościach podniesienia efektywności kampanii. Co więcej, zyskujesz szczegółowe wytyczne do Twoich kampanii, a dzięki temu dowiesz się, jakie działania warto kontynuować lub z czego zrezygnować. Dzięki temu będziesz lepiej, mądrzej i bardziej efektywnie zarządzać budżetem reklamowym.
Audyt działań reklamowych w Google – w praktyce to monitoring dotychczasowych działań i sprawdzenie kampanii reklamowych pod kątem efektywności. Weryfikacja działań wskaźników reklamowych przydaje się szczególnie wtedy, gdy pomimo inwestycji w reklamę nie zauważasz pozytywnych i zadowalających efektów. Audyt działań reklamowych w Google to dobre rozwiązanie także dla firm, które mają mały budżet i nieustannie muszą czuwać nad skutecznością kampanii.
Konsultacje marketingowe i reklamowe – ułatwiają znalezienie przeszkód, których usunięcie wpłynęłoby na poprawę wyników kampanii marketingowych. Na przykładzie konkretnych działań Twojej firmy i zrealizowanych projektów, pokazuję, gdzie mogą pojawiać się błędy i jak ich uniknąć. Celem jest optymalizacja działań, która pomaga moim klientom w realizacji celów sprzedażowych.
Plan działań marketingowych – to kompas, który wskazuje kierunek, w jakim powinny zmierzać Twoje działania marketingowe. To miejsce, gdzie znajdziesz wytyczne dotyczące celów swojej firmy, a także konkretne działania, które pomogą Ci je osiągnąć. Plan uwzględnia m.in. to, jak i gdzie sprzedawać, a także przy użyciu jakich narzędzi i kanałów Twoje działania będą najskuteczniejsze. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoje aktywności zawsze będą koncentrować się na realizacji planu.
Zależy Ci na wyeliminowaniu błędów i usprawnieniu procesów marketingowo-sprzedażowych?
Zapraszam Cię na bezpłatne konsultacje. Porozmawiamy o tym, jak Twoja firma dotychczas prowadziła działania marketingowo i reklamowe, co jest Twoją największą bolączką oraz w jaki sposób możemy uporać się z tymi wyzwaniami. Wyeliminowanie nieprawidłowości to szansa na pozyskanie lepszej jakości leadów i wyższą sprzedaż.
Jak powstaje
plan marketingowy?
Analiza działań marketingowych
Przygotowanie planu marketingowego zaczyna się od zgromadzenia informacji dotyczących sytuacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, czyli środowiska, w którym ona działa. Analiza pomaga uwidocznić problemy decyzyjne i proponuje dla nich rozwiązania. Plan marketingowy określa kluczowe produkty i usługi, określa obszar działania przedsiębiorstwa, zawiera przewidywaną wielkość sprzedaży czy identyfikuje konkurencję. Odpowiedź na tego typu pytania pozwala przejść do wyznaczania celów marketingowych.
Wyznaczenie celów marketingowych
Co chcesz osiągnąć? Sprecyzowanie tego, do czego dążysz, pozwala wskazać problemy, które mogą utrudnić realizacją założeń. Na tym etapie wspólnie ustalamy kierunek, w którym będzie zmierzała strategia marketingowa Twojej firmy. Cele dzielimy na ogólne – do wykonania w najbliższych kwartałach i szczegółowe – zawierające konkretne liczby i termin realizacji. Jednocześnie zadania powinny być ambitne i możliwe do wykonania przez Twoją firmę.
Budżet marketingowy
Koszt realizacji planu marketingowego bywa różny i zależy m.in. od zakresu zadań i rodzaju prowadzonych kampanii. Zanim firma przystąpi do przygotowania promocji czy płatnej kampanii marketingowej, warto przeliczyć, ile środków będzie potrzebne na realizację planu. Budżet może ewoluować w każdą stronę. Jeśli widać pozytywne skutki działań i rezultaty sprzedażowe, to taką okazję warto wykorzystać, aby dodatkowo zwiększyć sprzedaż.
współpracy?
Przegląd dotychczasowych działań marketingowych pozwoli na zdiagnozowanie przeszkód i problemów, które utrudniają realizację celów Twojej firmy.
Usunięcie nieprawidłowości i dostosowanie działań promocyjnych do grupy docelowej zwiększą skuteczność kampanii marketingowych. Dzięki temu konta są miarodajne, co ułatwia ocenę skuteczności reklam i zwrotu z inwestycji.
Jest to jeden z filarów każdego biznesu. Na jego podstawie wiadomo, w jakim kierunku powinna zmierzać firma i jakie działania musi wykonać, aby osiągnąć założone cele. Przy okazji plan określa potencjalne przeszkody i wskazuje na sposoby ich rozwiązania.
Weryfikacja i raportowanie działań oraz rezultatów dostarcza Ci przydatnych informacji o postępach i kierunkach działań. Jednocześnie to podstawa do wyciągania wniosków i wprowadzania korekt. Jest to wyraźne ułatwienie w procesie decyzyjnym, ponieważ dostarcza konkretnych odpowiedzi.
Audyt marketingowy i plan marketingowy to konkretne działania, które wyeliminują przeszkody i pomogą Twojej firmie poprawić wyniki handlowe. Zapewniam także wsparcie w przygotowaniu kampanii marketingowych i tworzę reklamy video do social mediów. Całość aktywności pomaga moim klientom w realizacji celów ich przedsiębiorstw.
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Wyniki moich działań
Jak mogę Ci pomóc?
Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?
Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.
Dowiedz się więcej
o innych usługach
Audyt i plan marketingowy to rozwiązania, które pomogły moim klientom zidentyfikować błędy i luki w działaniach marketingowych, a następnie je wyeliminować. Efektem są wyraźnie lepsze wyniki w kontekście pozyskiwania nowych i jakościowych leadów oraz wyższa sprzedaż. Podobna analiza pomoże Twojej firmie wejść na ścieżkę dynamicznego wzrostu.
pytania