Moja praca w liczbach
+4 mln zł
wydanego budżetu w systemach reklamowych
11 lat
w digital marketingu
+125
zrealizowanych projektów
22,6 mln zł
przychodu z kampanii dla klientów ecommerce
Tworzenie buyer persony
– poznaj swojego klienta
Wspólnie z Tobą stworzymy profil Twojego klienta zakupowego. Ustalamy m.in. jego problemy, wyzwania, cele, obiekcje i inne obszary, które mają znaczenie w procesie sprzedaży. Na tej podstawie ustalamy grupę docelową i adresujemy do niej dopasowaną komunikację w wybranych kanałach. Takie podejście zwiększa skuteczność kampanii marketingowych, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Optymalizacja procesów sprzedażowych
Zdefiniowanie i opisanie procesu sprzedaży w firmie to fundament i punkt wyjścia do dalszej optymalizacji. Ustalamy ciąg czynności, które następują po sobie oraz to, co mamy na wejściu i wyjściu. W praktyce to większy ruch i odsetek sfinalizowanych transakcji w Twojej firmie.
Budowa stron sprzedażowych – landing page
Jednym z narzędzi do promocji nowych produktów lub usług jest landing page. Zadaniem dedykowanej strony, jest przedstawienie produktu i jego cech. Jednak przede wszystkim to okazja na zaprezentowanie, w jaki sposób produkt lub usługa rozwiązują problem klienta. Optymalnie zaprojektowana strona lądowania zwiększa sprzedaż i ułatwia ocenę skuteczności działań.
Pozyskuj wartościowe leady sprzedażowe
Opracowanie buyer persony to punkt wyjścia, który pozwala lepiej poznać grupę odbiorców docelowych. Dzięki temu łatwiej spersonalizować komunikaty marketingowe, które zainteresują użytkowników.
Nie wszyscy klienci chętnie dzielą się swoimi danymi. Jednak są bardziej do tego skorzy, gdy w zamian dostaną od Ciebie zachętę. E-book, materiały szkoleniowe lub dodatkowe materiały dające klientowi wartość dodaną. Kreuję przekaz, który uwypukli korzyści Twojej oferty i pozwoli pozyskać nowych klientów.
Kluczowe dla sprzedaży jest pozyskiwanie leadów kwalifikowanych. Jest to grupa klientów, dla których mamy rozwiązanie ich problemów, a potencjalny kupujący ma wystarczający budżet na Twój produkt lub usługę. Cykliczne raporty i wgląd w wyniki działań marketingowych ułatwiają bieżący monitoring.
Punktem wyjścia jest opracowanie wyróżników i wartości firmy. Składają się na nie trzy obszary: produkt lub usługa, sposób obsługi klientów oraz inne wartości dodane, które dają realną wartość klientowi. Tworzymy personę klienta zakupowego, czyli tzw. buyer personę. Opisujemy jej problemy, wyzwania, cele i obiekcje. Wszystko po to, aby dopasować język komunikacji do grupy docelowej, co podnosi skuteczność działań marketingowych i pomaga w pozyskiwaniu nowych klientów.
- Opracowanie wyróżników firmy – wszystko, co wyróżnia Twoją firmę lub pokazuje jej wartość, może być przewagą konkurencyjną. Zaprezentowanie tych obszarów to szansa na dotarcie do większej grupy klientów.
- Zdefiniowanie i opracowanie procesu zakupu – wiele firm ma rozbudowany opis procesów produkcyjnych czy marketingowych. Zwykle proces zakupu ogranicza się do kilku podstawowych wytycznych dla handlowców, a to prowadzi do swobodnej interpretacji. Pomagam zdefiniować i opracować lub zoptymalizować ten proces, aby można było dokładniej mierzyć jego skuteczność.
- Stworzenie buyer persony – Twoja wiedza na temat klientów w połączeniu z moim marketingowym wsparciem pozwoli na zbudowanie profilu klienta zakupowego. Ułatwia to poznanie jego potrzeb i problemów, a dzięki temu łatwiej dopasować komunikaty sprzedażowe.
- Płatne kampanie marketingowe – wyróżniki i wartości firmy w połączeniu z buyer personą to zestaw danych, które ułatwiają dotarcie do grupy docelowej. Dzięki temu kampanie marketingowe są dostosowane do potencjalnych klientów, a to zwiększa szansę na zainteresowanie ich Twoją usługą.
- Kontrola i analiza procesów – sprzedaż należy stale obserwować, analizować i usprawniać. Pomogę w optymalizacji kampanii i działaniach sprzedażowych, aby wyeliminować błędy i poprawić ich skuteczność.
Zależy Ci na dotarciu i pozyskaniu nowych klientów? Chcesz poprawić skuteczność sprzedaży?
W trakcie bezpłatnych konsultacji porozmawiamy o Twoich dotychczasowych działaniach w obszarze marketingu i sprzedaży. Otworzy to drogę do stworzenia spójnej strategii marketingowej nastawionej na pozyskiwanie jakościowych leadów i poprawi wyniki sprzedażowe.
Lead generation, czyli jak pomagam pozyskiwać klientów
Stworzenie buyer persony: Kim jest Twój klient?
Problemy, wyzwania, cele i obiekcje klientów to elementy, które musisz poznać, aby zrozumieć swojego klienta. Oferowane przez Ciebie produkty lub usługi powinny dostarczać klientom rozwiązania i odpowiadać na ich realne potrzeby. Opracowanie buyer persony ułatwia planowanie działań marketingowo-sprzedażowych i zwiększa szansę na pozyskanie klientów.
Przygotowuję plan pozyskiwania klientów
Zidentyfikowanie wyróżników i wartości, które wyróżniają Twoją firmę to filary, na których buduję działania marketingowe i sprzedażowe. Następnie definiuję i opracowuję proces sprzedaży, aby jasno określić, co dzieje się z potencjalnym klientem na poszczególnych etapach. Co więcej, użytkownicy mają poczucie zaopiekowania przez 24 godziny na dobę, ponieważ odpowiedzi na ich pytania znajdą w materiałach na stronie.
Zbudowanie lejka marketingowo-sprzedażowego
Znając wyróżniki Twojej firmy i mając informacje o kliencie zakupowym, przygotowuję lejek marketingowo-sprzedażowy. Dostosowuje go pod kątem grupy docelowej, aby zwiększyć konwersję. Lejek marketingowo-sprzedażowy to ważny element procesu sprzedażowego, który wpływa na liczbę zawieranych transakcji.
Wsparcie w ułożeniu i optymalizacji procesów marketingowo-sprzedażowych oraz analiza i raportowanie działań.
Elementy, które wyróżniają firmę to filar budowy marki i dobry sposób na pozyskanie klientów. Buduje to określony wizerunek, ale też podkreśla autentyczność, której oczekują klienci.
Wiedza o tym, komu sprzedajesz swoje produkty i usługi ułatwia prowadzenie działań marketingowych i zwiększa skuteczność w obszarze sprzedaży.
Spersonalizowane działania marketingowe ułatwiają dotarcie do grupy docelowej i wprowadzają użytkowników do lejka marketingowo-sprzedażowego. Pozwala to na pozyskiwanie klientów i generowanie sprzedaży.
Potrzeby konsumentów stale ewoluują. Systematyczna kontrola nad procesami marketingowo-sprzedażowy pozwala na optymalizację działań i podniesienie skuteczności z kampanii.
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Poznaj moje wyniki
Jak mogę Ci pomóc?
Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?
Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.
Dowiedz się więcej
o innych usługach
Doradztwo w marketingu i w pozyskiwaniu leadów pozwoliło moim klientom zwiększyć konwersję na stronie i generować więcej realnych klientów. Przemyślane i zaplanowane działania napędzają ruch i sprzedaż. Systematyczny monitoring to głównie optymalizacja działań i poprawa ich skuteczności. Twoja firma także może sprzedawać więcej.
pytania