Strona główna/Usługi/Doradztwo w pozyskiwaniu klientów

Doradztwo w marketingu
i pozyskiwaniu klientów

Dotarcie do nowych klientów to szansa sprzedażowa i okazja do rozwoju Twojego biznesu. Pomogę zaprojektować lub zoptymalizować istniejące procesy sprzedażowe. Zwiększenie ich skuteczności pozwoli pozyskiwać wartościowe leady i poprawić wyniki sprzedażowe.

Lejki sprzedażowe

Kampanie marketingowe

Tworzenie buyer person

Pozyskiwanie leadów

Budowa stron sprzedażowych

Optymalizacja procesów sprzedażowych

Opracowywanie wyróżników firmy

Facebook Ads

YouTube Ads

Google Ads

Tiktok Ads

Twitter Ads

Moja praca w liczbach

+4 mln zł

wydanego budżetu w systemach reklamowych

11 lat

w digital marketingu

+125

zrealizowanych projektów

22,6 mln zł

przychodu z kampanii dla klientów ecommerce

Jeżeli w Twojej firmie
To wspólnie możemy to zmienić.
Umów bezpłatną konsultację

Tworzenie buyer persony
– poznaj swojego klienta

Wspólnie z Tobą stworzymy profil Twojego klienta zakupowego. Ustalamy m.in. jego problemy, wyzwania, cele, obiekcje i inne obszary, które mają znaczenie w procesie sprzedaży. Na tej podstawie ustalamy grupę docelową i adresujemy do niej dopasowaną komunikację w wybranych kanałach. Takie podejście zwiększa skuteczność kampanii marketingowych, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

Optymalizacja procesów sprzedażowych

Zdefiniowanie i opisanie procesu sprzedaży w firmie to fundament i punkt wyjścia do dalszej optymalizacji. Ustalamy ciąg czynności, które następują po sobie oraz to, co mamy na wejściu i wyjściu. W praktyce to większy ruch i odsetek sfinalizowanych transakcji w Twojej firmie.

Budowa stron sprzedażowych – landing page

Jednym z narzędzi do promocji nowych produktów lub usług jest landing page. Zadaniem dedykowanej strony, jest przedstawienie produktu i jego cech. Jednak przede wszystkim to okazja na zaprezentowanie, w jaki sposób produkt lub usługa rozwiązują problem klienta. Optymalnie zaprojektowana strona lądowania zwiększa sprzedaż i ułatwia ocenę skuteczności działań.

Pozyskuj wartościowe leady sprzedażowe

Grupa docelowa

Opracowanie buyer persony to punkt wyjścia, który pozwala lepiej poznać grupę odbiorców docelowych. Dzięki temu łatwiej spersonalizować komunikaty marketingowe, które zainteresują użytkowników.

Wartość

Nie wszyscy klienci chętnie dzielą się swoimi danymi. Jednak są bardziej do tego skorzy, gdy w zamian dostaną od Ciebie zachętę. E-book, materiały szkoleniowe lub dodatkowe materiały dające klientowi wartość dodaną. Kreuję przekaz, który uwypukli korzyści Twojej oferty i pozwoli pozyskać nowych klientów.

Konwersja

Kluczowe dla sprzedaży jest pozyskiwanie leadów kwalifikowanych. Jest to grupa klientów, dla których mamy rozwiązanie ich problemów, a potencjalny kupujący ma wystarczający budżet na Twój produkt lub usługę. Cykliczne raporty i wgląd w wyniki działań marketingowych ułatwiają bieżący monitoring.

Od czego zaczynam porządkowanie procesów marketingowo-sprzedażowych?

Punktem wyjścia jest opracowanie wyróżników i wartości firmy. Składają się na nie trzy obszary: produkt lub usługa, sposób obsługi klientów oraz inne wartości dodane, które dają realną wartość klientowi. Tworzymy personę klienta zakupowego, czyli tzw. buyer personę. Opisujemy jej problemy, wyzwania, cele i obiekcje. Wszystko po to, aby dopasować język komunikacji do grupy docelowej, co podnosi skuteczność działań marketingowych i pomaga w pozyskiwaniu nowych klientów.

W jakich obszarach mogę pomóc Twojej firmie?
  • Opracowanie wyróżników firmy – wszystko, co wyróżnia Twoją firmę lub pokazuje jej wartość, może być przewagą konkurencyjną. Zaprezentowanie tych obszarów to szansa na dotarcie do większej grupy klientów.
  • Zdefiniowanie i opracowanie procesu zakupu – wiele firm ma rozbudowany opis procesów produkcyjnych czy marketingowych. Zwykle proces zakupu ogranicza się do kilku podstawowych wytycznych dla handlowców, a to prowadzi do swobodnej interpretacji. Pomagam zdefiniować i opracować lub zoptymalizować ten proces, aby można było dokładniej mierzyć jego skuteczność.
  • Stworzenie buyer persony – Twoja wiedza na temat klientów w połączeniu z moim marketingowym wsparciem pozwoli na zbudowanie profilu klienta zakupowego. Ułatwia to poznanie jego potrzeb i problemów, a dzięki temu łatwiej dopasować komunikaty sprzedażowe.
  • Płatne kampanie marketingowe – wyróżniki i wartości firmy w połączeniu z buyer personą to zestaw danych, które ułatwiają dotarcie do grupy docelowej. Dzięki temu kampanie marketingowe są dostosowane do potencjalnych klientów, a to zwiększa szansę na zainteresowanie ich Twoją usługą.
  • Kontrola i analiza procesów – sprzedaż należy stale obserwować, analizować i usprawniać. Pomogę w optymalizacji kampanii i działaniach sprzedażowych, aby wyeliminować błędy i poprawić ich skuteczność.
Razem usprawnijmy procesy sprzedażowe

Zależy Ci na dotarciu i pozyskaniu nowych klientów? Chcesz poprawić skuteczność sprzedaży?

W trakcie bezpłatnych konsultacji porozmawiamy o Twoich dotychczasowych działaniach w obszarze marketingu i sprzedaży. Otworzy to drogę do stworzenia spójnej strategii marketingowej nastawionej na pozyskiwanie jakościowych leadów i poprawi wyniki sprzedażowe.

Umów bezpłatne konsultacje
Umów bezpłatne konsultacje

Lead generation, czyli jak pomagam pozyskiwać klientów

Stworzenie buyer persony: Kim jest Twój klient?

Problemy, wyzwania, cele i obiekcje klientów to elementy, które musisz poznać, aby zrozumieć swojego klienta. Oferowane przez Ciebie produkty lub usługi powinny dostarczać klientom rozwiązania i odpowiadać na ich realne potrzeby. Opracowanie buyer persony ułatwia planowanie działań marketingowo-sprzedażowych i zwiększa szansę na pozyskanie klientów.

Przygotowuję plan pozyskiwania klientów

Zidentyfikowanie wyróżników i wartości, które wyróżniają Twoją firmę to filary, na których buduję działania marketingowe i sprzedażowe. Następnie definiuję i opracowuję proces sprzedaży, aby jasno określić, co dzieje się z potencjalnym klientem na poszczególnych etapach. Co więcej, użytkownicy mają poczucie zaopiekowania przez 24 godziny na dobę, ponieważ odpowiedzi na ich pytania znajdą w materiałach na stronie.

Zbudowanie lejka marketingowo-sprzedażowego

Znając wyróżniki Twojej firmy i mając informacje o kliencie zakupowym, przygotowuję lejek marketingowo-sprzedażowy. Dostosowuje go pod kątem grupy docelowej, aby zwiększyć konwersję. Lejek marketingowo-sprzedażowy to ważny element procesu sprzedażowego, który wpływa na liczbę zawieranych transakcji.

Co zyskasz na współpracy?
Doradztwo w marketingu i w pozyskiwaniu klientów

Wsparcie w ułożeniu i optymalizacji procesów marketingowo-sprzedażowych oraz analiza i raportowanie działań.

Pomoc w opracowaniu wyróżników Twojej firmy

Elementy, które wyróżniają firmę to filar budowy marki i dobry sposób na pozyskanie klientów. Buduje to określony wizerunek, ale też podkreśla autentyczność, której oczekują klienci.

Wspólnie stworzymy profil klienta zakupowego tzw. buyer persony

Wiedza o tym, komu sprzedajesz swoje produkty i usługi ułatwia prowadzenie działań marketingowych i zwiększa skuteczność w obszarze sprzedaży.

Przygotuję kampanie marketingowe dopasowane do grupy docelowej

Spersonalizowane działania marketingowe ułatwiają dotarcie do grupy docelowej i wprowadzają użytkowników do lejka marketingowo-sprzedażowego. Pozwala to na pozyskiwanie klientów i generowanie sprzedaży.

Wsparcie w kontroli i optymalizacji procesów marketingowo-sprzedażowych

Potrzeby konsumentów stale ewoluują. Systematyczna kontrola nad procesami marketingowo-sprzedażowy pozwala na optymalizację działań i podniesienie skuteczności z kampanii.

Umów bezpłatną konsultację

Jak zacząć współpracę?
01
Wstępna, bezpłatna konsultacja

Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.

02
Analiza
techniczna

Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.

03
Przygotowanie planu działania

Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.

04
Decyzja
o współpracy

Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.

Poznaj moje wyniki

  • Przychód

    681k zł

    ROAS

    1467%

    Poznaj szczegóły
  • Ilość leadów

    810

    Koszt leada

    31,86 zł

    Poznaj szczegóły
  • Przychód

    313 907 zł

    ROAS

    1678%

    Poznaj szczegóły
Darmowe Szkolenie

Jak skutecznie targetować reklamy na Facebooku i Instagramie?

Odbierz dostęp
do SZKOLENIA za 0 zł
Sprawdź również
    • 16 min.
    Obejrzyj
    • 5 min.
    Obejrzyj
    • 4 min.
    Obejrzyj
    • 8 min.
    Czytaj więcej
    • 12 min.
    Czytaj więcej
    • 6 min.
    Czytaj więcej

Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.

Poznajmy się

Dowiedz się więcej
o innych usługach

Kampanie
marketingowe
Dowiedz się

Audyty i plany
marketingowe

Dowiedz się

Warsztaty
marketingowe online

Dowiedz się
Generuj więcej jakościowych leadów

Doradztwo w marketingu i w pozyskiwaniu leadów pozwoliło moim klientom zwiększyć konwersję na stronie i generować więcej realnych klientów. Przemyślane i zaplanowane działania napędzają ruch i sprzedaż. Systematyczny monitoring to głównie optymalizacja działań i poprawa ich skuteczności. Twoja firma także może sprzedawać więcej.

Umów bezpłatne konsultacje
Najczęściej zadawane
pytania

Moja oferta skierowana jest zarówno do małych przedsiębiorstw, rozpoczynających swoją działalność, jak i do większych firm, posiadających własne działy marketingu. Ceny moich usług są dostosowane tak, aby były opłacalne nawet dla mniejszych firm. Jeśli chcesz poznać konkretną cenę, zapraszam Cię na bezpłatną konsultację, podczas której poznam potrzeby Twojej firmy i sprawdzę, jak mógłbym Ci pomóc.

Jeśli podczas naszego spotkania okaże się, że nie jestem w stanie pomóc Twojej firmie, to natychmiast Cię o tym poinformuję. Zależy mi na szacunku dla Twojego i mojego czasu, dlatego zawsze staram się być jak najbardziej efektywny i skuteczny w dostarczaniu wsparcia dla moich klientów.
Mam ograniczone moce przerobowe, ponieważ nie jestem agencją marketingową. Chcę utrzymać wysoką jakość swoich usług i dlatego współpracuję maksymalnie z 6 firmami jednocześnie. Wówczas jestem w stanie zapewnić pełną obsługę marketingową w ustalonym z Tobą obszarach, aby generować zadowalające wyniki.
Nie. Na sukces działań składa się wiele elementów m.in. skuteczność kampani, ale także sposób funkcjonowania samego biznesu. Dopiero porównanie rezultatów z różnych kanałów pozwala na optymalizację działań, czyli skupienie się na tych miejscach, które przynoszą najlepsze rezultaty. Dlatego dużą wagę przywiązuję do tego, jak działa Twoja firma i co chce osiągnąć.

Nasza współpraca trwa co najmniej 4 miesiące, podczas których:

  • W pierwszym miesiącu poświęcam czas na zrozumienie i poznanie Twojego biznesu, a także przygotowanie planu działania i opracowanie lejków marketingowo-sprzedażowych.
  • W kolejnych trzech miesiącach skupiamy się na realizacji założonych działań.

Taki rozkład pozwala na efektywne zaplanowanie i przeprowadzenie działań marketingowych, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu.