Efekty mojej pracy w liczbach
22,6 mln zł
przychodu z kampanii dla klientów ecommerce
+4 mln zł
wydanego budżetu w systemach reklamowych
+125
zrealizowanych projektów
+14 700
pozyskanych leadów z różnych branż
Pozyskiwanie leadów
Kampanie marketingowe to nie tylko działania wizerunkowe, ale także sprzedażowe. Im lepiej dopasowany przekaz do użytkownika, tym większa szansa na pozyskanie klientów.
Kampanie dla sklepów
e-commerce
Czy Twoje wysiłki marketingowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, a liczba porzuconych koszyków na Twoim sklepie e-commerce jest zbyt wysoka? Rozwiązaniem jest inwestycja w sprawdzone metody, które nie tylko brzmią dobrze w teorii, ale również przynoszą konkretne, mierzalne wyniki w postaci wzrostu sprzedaży online.
Skuteczne lejki sprzedażowe
Najlepsza kampania może okazać się nieskuteczna, jeśli lejek marketingowo-sprzedażowy nie jest zoptymalizowany pod grupę docelową. Dlatego ważne, aby zbudować je w sposób przemyślany.
Konsultacje marketingowe i reklamowe
Masz ustalone cele sprzedażowe i szukasz sposobów na ich realizację? Podpowiem, jak przygotować działania marketingowe i reklamowe, aby poprawić wyniki handlowe. Moi klienci doceniają merytoryczne wsparcie, które pomaga im zwiększyć sprzedaż.
3 fundamenty skutecznej kampanii marketingowej
Jednym z kluczowych elementów każdej kampanii marketingowej jest pomysł. Wokół niego toczą się wszystkie działania, które mają pomóc w realizacji celów firmy. Jednak zanim wykluje się sama idea, potrzebna jest burza mózgów. Być może po niej inaczej spojrzysz na swój produkt lub usługę. Dla mnie to informacja, jakie wartości dla odbiorców zapewnia Twoja marka, a to dobry punkt wyjścia.
Podczas warsztatów wspólnie opracowujemy buyer personę, czyli profil klienta zakupowego Twojej firmy. Pozwala to zaplanować kontekst, w jakim przedstawimy konkretną usługę lub produkt. Dostosujemy język korzyści do grupy docelowej. Dzięki temu wszystkie treści (video, grafika, tekst) są spójne i pokazują, jak produkt lub usługa rozwiążą problem Twoich klientów.
Po zaplanowaniu, omówieniu i poprawkach przychodzi czas na dopracowanie i uruchomienie kampanii marketingowej. Na tym etapie dostarczane są gotowe kreacje graficzne, nagrania i treści, które docelowo dotrą do klientów.
z kampanii na Facebooku przy ograniczonym budżecie?
Reklama na Facebooku i Instagramie – wykorzystuję Meta Ads, aby trafić do klientów B2C lub decydentów w B2B.
Reklamy na Tiktoku i Twitterze – tworzę angażujące kampanie marketingowe skierowane do osób indywidualnych lub decydentów w firmach, których może zainteresować Twój produkt lub usługa.
Płatne kampanie marketingowe w wyszukiwarce Google – tworzę kampanie, które docierają do grupy potencjalnych klientów, co pozwala na pozyskanie leadów i zwiększenie sprzedaży.
Potrzebujesz wsparcia w stworzeniu kampanii marketingowej dla swojej firmy? Zależy Ci na pozyskaniu jakościowych leadów i zwiększeniu sprzedaży?
Podczas bezpłatnych konsultacji porozmawiamy o dotychczasowych działaniach reklamowo-sprzedażowych Twojej firmy. Na bazie tych informacji przedstawię wstępną koncepcję działań marketingowych dla Twojego przedsiębiorstwa. Decydując się na współpracę, pomogę Ci wprowadzić w życie zaproponowany plan
Jak powstaje
kampania reklamowa?
Analizuję grupę docelową
Ustalam, z jakimi problemami zmagają się Twoi klienci i jakich rozwiązań najczęściej poszukują w internecie. Na bazie tych danych przygotowuję kampanię marketingową i wybieram kanały, którymi dotrę z przekazem do odbiorców, a to przybliża Twoją firmę do realizacji planów handlowych.
Weryfikacja, ocena i korekta działań marketingowych
Prowadzę stały monitoring kampanii marketingowych i optymalizuję działania, aby uzyskać pożądane wyniki. Jesteś cały czas na bieżąco, ponieważ masz wgląd w rezultaty, a dzięki temu w dowolnym momencie wiesz, co dzieje się z konkretną kampanią.
Działania remarketingowe
Użytkownicy w sieci zostawiają cyfrowe ślady, a to cenne informacje. Na ich podstawie personalizuję przekaz i wzmacniam przekaz w działaniach remarketingowych. W ten sposób zwiększam szanse na pozyskanie większej ilości jakościowych leadów i dokonanych zakupów. Pozwala to Twojej firmie osiągać pożądane cele handlowe.
Kampanie marketingowe:
Co zyskasz na współpracy?
Opracowuję buyer personę, do której dopasowuję język komunikacji, co pozwala dotrzeć do konkretnej grupy docelowej.
Znasz problemy i wyzwania, przed jakimi stoją Twoi potencjalni klienci, i wiesz, jak je rozwiązać.
Inwestujesz tylko w te kampanie, które są finansowo uzasadnione.
Przygotowuje rozwiązania na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczenia w innych projektach, a to pomaga w pozyskiwaniu klientów dla Twojej firmy.
Zoptymalizowany content pozwala dotrzeć do grupy docelowej, a jednocześnie wpływa na pozycjonowanie Twojej marki w wynikach wyszukiwania w Google.
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Poznaj moje wyniki
Jak mogę Ci pomóc?
Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?
Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.
Dowiedz się więcej
o innych usługach
pytania