Strona główna/Usługi/Kampanie płatne pod zwiększenie jakości leadów

Kampanie płatne pod zwiększenie jakości leadów

Zmagasz się z chaosem w Twoim marketingu i kampaniach reklamowych? Pozwól mi wprowadzić porządek i skuteczność. Specjalizuję się w tworzeniu kampanii pod pozyskiwanie leadów (kontaktów do klientów). Pomogę Ci stworzyć stronę lądowania, skonfigurować analitykę, przygotować materiały reklamowe oraz przeprowadzić kampanie płatne od A do Z.

W swoich działaniach skupiam się nie tylko na pozyskiwaniu kontaktów dla moich klientów ale również na zwiększaniu jakości zapytań.

Lejki marketingowe

Facebook Ads

Google Ads

Budowa stron lądowania

Kwalifikacja leadów

Zwiększenie jakości leadów

Tiktok Ads

Twitter Ads

LinkedIn Ads

Youtube Ads

Opracowywanie wyróżników firmy

Analityka Google Analytics 4

Optymalizacja procesów sprzedażowych

Tworzenie person zakupowych

Efekty mojej pracy w liczbach

+4 lata

w performance marketingu

+4 mln zł

wydanego budżetu w systemach reklamowych

+125

zrealizowanych projektów

+14 700

pozyskanych leadów z różnych branż

Zobacz, jak może wyglądać nasza współpraca

Jeżeli w Twojej firmie…
To wspólnie możemy to zmienić.
Umów bezpłatną konsultację

Plan działań marketingowych

Zaprojektuję dla Ciebie jasny plan marketingowy, który pomoże Ci zrozumieć, co dzieje się w Twoim marketingu. Przełożę język marketingowy na język ludzki bez mówienia tylko o CTR-ach, CPM-ach i wskaźnikach konwersji.

Pozyskiwanie leadów (kontaktów do klientów)

Skoncentruję się na dostarczaniu Ci kontaktów do osób, które wykazują realne zainteresowanie Twoją ofertą. Skupimy się na przyciąganiu osób, które aktywnie poszukują rozwiązań, które oferujesz.

Budowa stron lądowania

Twoja nowa strona lądowania będzie nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim skonstruowana tak, aby maksymalnie konwertować odwiedzających na leady. Dzięki dobrze zaprojektowanej stronie lądowania możesz obniżyć koszty pozyskiwania klientów, zwiększając przy tym skuteczność Twoich kampanii.

Stworzenie materiałów reklamowych

Testowanie to kluczowy element każdej płatnej kampanii reklamowej. Dlatego przywiązuję dużą wagę do eksperymentowania z różnymi materiałami reklamowymi, takimi jak grafiki, zdjęcia i wideo w reklamach. Dzięki temu będziesz mógł generować większą ilość jakościowego ruchu przy niższym koszcie.

Analiza danych w Google Analytics 4

Dzięki analizie danych z Google Analytics 4, zidentyfikujemy, które elementy Twojej strategii marketingowej działają, a które wymagają poprawy. To narzędzie jest nieocenione w optymalizacji zarówno ruchu, jak i konwersji, co prowadzi do lepszego zwrotu z inwestycji.

Poznaj moje wyniki

Branża finansowa
Bezpłatna konsultacja
Branża odszkodowań
Szczegóły projektu
Branża nieruchomościowa
Szczegóły projektu

Umów bezpłatną konsultację

Jak zacząć współpracę?
01
Wstępna, bezpłatna konsultacja

Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.

02
Analiza
techniczna

Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.

03
Przygotowanie planu działania

Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.

04
Decyzja
o współpracy

Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.

3 najważniejsze elementy kampanii płatnych

Mikrokonwersje i makrokonwersje

Mikrokonwersje to małe kroki, które użytkownicy wykonują na Twojej stronie. Natomiast makrokonwersje to główne cele, które chcesz, aby użytkownicy podjęli na Twojej stronie. Może to być wysłanie formularza kontaktowego lub kontakt telefoniczny. Zrozumienie i analiza tych działań pozwala precyzyjnie dostosować kampanie marketingowe, aby skutecznie prowadzić użytkowników od pierwszego kliknięcia aż po finalizację transakcji.

Testy zestawów reklam

W efektywnych działaniach marketingowych kluczowe jest przetestowanie różnorodnych zestawów reklam przy ograniczonym budżecie. Dzięki wstępnym testom zidentyfikujesz najbardziej obiecujące podejścia, które możesz następnie skalować. Pozwala to na optymalne wykorzystanie zasobów i wyłączenie elementów kampanii, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, maksymalizując tym samym zwrot z inwestycji.

Analiza niestandardowych wskaźników

Chociaż systemy reklamowe oferują wiele wskaźników, kluczowe może być stworzenie własnych, takich jak wskaźnik konwersji, czy wskaźnik wyświetleń strony. Umożliwiają one bardziej szczegółową analizę i zrozumienie, które elementy Twojej kampanii skutecznie przyciągają uwagę i angażują odbiorców.

Poradnik Video

LEADY z kampanii na Facebooku – jak zwiększyć ich JAKOŚĆ?

Obejrzyj materiał
na Youtube

Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Nazywam się Krystian Sobotka i wydałem ponad 4 mln w systemach reklamowych, abyś ty nie musiał. Wyspecjalizowałem się w projektach leadowych, przy których skupiam się nie tylko na pozyskiwaniu kontaktów dla moich klientów ale również na zwiększaniu jakości zapytań.

Poznajmy się lepiej
Wykorzystaj kampanie marketingowe do rozwoju biznesu

Umów się na bezpłatne konsultacje i poznaj korzyści ze współpracy dla swojej firmy. Wykorzystaj potencjał kampanii marketingowych do pozyskania wartościowych leadów i zwiększenia konwersji. Pomogę Ci w osiągnięciu celów sprzedażowych.

Chcę pozyskiwać jakościowe zapytania
Najczęściej zadawane
pytania
Koszt pełnej obsługi kampanii marketingowych rozpoczyna się od 3 000 zł. Obejmuje ona nie tylko stworzenie kampanii, ale także przygotowanie wytycznych do materiałów reklamowych (grafik i video), opracowanie tekstów reklamowych, przygotowanie wytycznych do stron lądowania oraz koordynację prac pozostałych osób w zespole. Zapraszam Cię na bezpłatną konsultację, podczas której poznam potrzeby Twojej firmy i sprawdzimy, jak mogę Ci pomóc.
Jeśli podczas naszego spotkania okaże się, że nie jestem w stanie pomóc Twojej firmie, to natychmiast Cię o tym poinformuję. Zależy mi na szacunku dla Twojego i mojego czasu, dlatego zawsze staram się być jak najbardziej efektywny i skuteczny w dostarczaniu wsparcia dla moich klientów.
Działania marketingowe dostosowuję pod kątem najszybszego zwrotu z inwestycji (ROI). Czas potrzebny na efekty zależy od branży, w której działasz i dostępnych środków na działania marketingowe.

Nasza współpraca trwa co najmniej 4 miesiące, podczas których:

  • W pierwszym miesiącu poświęcam czas na zrozumienie i poznanie Twojego biznesu, a także przygotowanie planu działania i opracowanie lejków marketingowo-sprzedażowych.
  • W kolejnych trzech miesiącach skupiamy się na realizacji założonych działań.

Taki rozkład pozwala na efektywne zaplanowanie i przeprowadzenie działań marketingowych, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu.

Właścicielem konta reklamowego jesteś Ty, a ja wyłącznie na nim pracuję. Oznacza to, że po zakończeniu naszej współpracy będziesz mieć dostęp do wszystkich danych. W przypadku, gdy agencja, z którą współpracujesz, jest właścicielem konta, istnieje ryzyko, że po zakończeniu współpracy stracisz dostęp do swoich danych. U mnie nie ma takiego ryzyka, ponieważ konto należy do Ciebie.