Strona główna/Usługi/Warsztaty marketingowe online

Warsztaty marketingowe online

Praktyczna wiedza do natychmiastowego zastosowania w Twojej firmie

Warsztaty marketingowe to szkolenia online, podczas których przekazuje wiedzę potrzebną do efektywnego prowadzenia kampanii reklamowych i marketingu w Internecie. W trakcie warsztatów dowiesz się, jakie są fundamenty działań marketingowych na rynku B2B oraz B2C. wspólnie opracujemy wyróżniki, wartości firmy i stworzymy buyer personę, zbudujemy segmenty klientów, a także przygotujemy plan działań marketingowych i zbudujemy lejki marketingowo-sprzedażowe.

Opracowywanie wartości firmy

Tworzenie wyróżników oferty

Kampanie na Facebooku

Google Ads

Tworzenie buyer persony

Określanie segmentów

Budowa landing page

Plany marketingowe

Lejki marketingowe

Moja praca w liczbach

11 lat

w digital marketingu

+4 mln zł

wydanego budżetu w systemach reklamowych

22,6 mln zł

przychodu z kampanii dla klientów e-commerce

+14 700

pozyskanych leadów z różnych branż

Jeżeli w Twojej firmie
To wspólnie możemy to zmienić.
Umów bezpłatną konsultację

Warsztaty szkoleniowe dla firm

Obecnie warsztaty szkoleniowe dla firm to jeden z najpopularniejszych i najskuteczniejszych sposobów edukacji pracowników. Twój zespół zyskuje szybki i wygodny dostęp do informacji oraz materiałów szkoleniowych. Wirtualne spotkania to dobry sposób na zdobycie praktycznej wiedzy na temat promowania produktów i usług oraz Twojej marki. Warsztaty szkoleniowe to praktyczny sposób, aby omówić wyzwania, przed którymi stoi Twoja firma i wypracować rozwiązania dla tych problemów.

Przygotowanie planów marketingowych

Każda firma ma swoje cele biznesowe, ale nie wszystkie mają zaplanowaną drogę do ich realizacji. Pomogę w określeniu działań, których wykonanie pozwoli osiągnąć zamierzone wyzwania handlowe. Stworzę plan marketingowy, który obejmuje m.in. tworzenie strategii i kampanii marketingowych czy budowanie wizerunku marki. Dobrze ułożone zadania wyznaczają kierunek działań i aktywnie wspierają w dążeniu do realizacji celów handlowych.

Audyt kont reklamowych – Google i Facebook

Przeprowadzę audyt kont reklamowych Google Ads i Menedżera reklam Facebooka. Dzięki temu będziesz mógł monitorować swoje działania marketingowe i dowolnie nimi kierować, aby osiągnąć pożądane wyniki. Pomogę m.in. w analizie przychodów i kosztów związanych z kampaniami reklamowymi, sprawdzę poprawność działania kont reklamowych i przygotuję wytyczne do optymalizacji kampanii. Całość wniosków zamknę w wizualnym raporcie, który ułatwi Ci podjęcie decyzji, o kierunku przyszłych działań marketingowych.

Warsztaty marketingowe online – dlaczego warto?

Zrozumiały przekaz nawet dla osób niezwiązanych z marketingiem

Trudne marketingowe zagadnienia przekładam na „ludzki język”, aby wszyscy uczestnicy warsztatów czuli się komfortowo, a przy tym angażowali w działania. Takie podejście sprawia, że praca jest bardziej efektywna, co ułatwia rozwiązywanie problemów.

Dostęp do szybkiej i praktycznej wiedzy

Jestem praktykiem, który współpracuje z firmami działającymi na rynku B2C, jak i B2B. Zebraną wiedzę i doświadczenia przekazuję w przystępny dla moich klientów sposób. Omawiam i pokazuję, jak działają różne narzędzia marketingowe, które możesz natychmiast wdrożyć i stosować swojej firmie. Dzięki temu zwiększasz szansę na realizację swoich założeń biznesowych.

Powiedz o wyzwaniach swojej firmy

Warsztaty marketingowe to dobry sposób, aby porozmawiać o wyzwaniach Twojej firmy i znaleźć rozwiązania dla problemów, z którymi się zmagasz. Opracowanie skutecznych strategii marketingowych i usprawnienie dotychczasowych działań, zwiększają szansę na powodzenie kolejnych kampanii.

Jak przygotowuję warsztaty dla firm?

Proces tworzenia warsztatów może być różny w zależności od firmy, ale jego szkielet wygląda następująco:

  1. Określenie celów warsztatu – na bazie informacji o wyzwaniach Twojej firmy i rozmów określamy obszary, których optymalizacja przyniesie największe korzyści;
  2. Wypracowanie agendy warsztatu – agenda jest odpowiedzią na potrzeby Twoje i Twoich pracowników i skupia się na obszarach i wyzwaniach firmy, nad którymi chcesz pracować z zespołem;
  3. Ustalenie formuły warsztatów – aby najefektywniej odpowiedzieć na problemy Twojego zespołu marketingowego
  4. Dostosowanie treści – przygotowanie materiałów i odpowiedzi na pytania dotyczące np. zwiększenia efektywności kampanii marketingowych w social mediach lub zbudowanie wyróżników oferty Twojej firmy.
Kto najbardziej może zyskać na warsztatach?

Firmy B2B – warsztat marketingowy to dla Twojej firmy elastyczne rozwiązanie, które pomoże oszczędzić czas i pieniądze, a przy tym zyskać ekspercką wiedzę marketingową. Zapewni to dostęp do nowoczesnych technologii, narzędzi i strategii, wykorzystywanych do efektywnego pozyskiwania klientów i budowania silnej marki. Skorzystaj z mojego wsparcia i zdobądź praktyczną wiedzę, która będzie Twoją kolejną przewagą konkurencyjną.

Firmy e-commerce – wykorzystaj social media marketing, filmy wideo w mediach społecznościowych i kampanie marketingowe w Google czy na Facebooku, aby zwiększyć zasięg i dotrzeć do większej liczby nowych klientów. Przy pomocy warsztatów marketingowyc hpoznasz efektywne metody dotarcie do odbiorców, co pomoże zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż.

Zwiększ potencjał swojej firmy dzięki treściwym warsztatom

Masz poczucie, że w pełni nie wykorzystujesz potencjału swoich pracowników? Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, ale nie masz pewności, jakie działania możesz usprawnić?

Zapraszam Cię na bezpłatne konsultacje dotyczące korzyści z warsztatów marketingowych online dla Twojego zespołu. Na bazie potrzeb, wyzwań i celów Twojej firmy pomogę zdiagnozować obszary wymagające optymalizacji i pokażę, jakie działania podjąć, aby firma osiągnęła pożądane rezultaty.

Umów bezpłatne konsultacje

Jak wyglądają warsztaty marketingowe online?

Materiały szkoleniowe powstają przez zestawienie najważniejszych wskazówek i strategii dotyczących optymalizacji kampanii na Facebooku. Najczęściej składają się one z teorii, przykładów i ćwiczeń bazujących na realnych przykładach, których celem jest wyciągnięcie wniosków dotyczących optymalizacji Twoich kampanii.

Przy tworzeniu materiałów szkoleniowych skupiam się na kluczowych koncepcjach, takich jak: planowanie i budowanie kampanii, określanie celów, monitorowanie i analiza wyników, a także tworzeniu angażujących reklam oraz optymalizacji budżetu.

Do stworzenia materiałów szkoleniowych wykorzystuję praktyczną wiedzę dotyczącą optymalizacji kampanii w menedżerze reklam (platforma reklamowa Facebooka). Zwracam uwagę na dostępne narzędzia i funkcje, jakie oferuje to narzędzie, a to ułatwia optymalizację kampanii.

Co zyskasz na
 współpracy?
Dostęp do praktycznych i sprawdzonych narzędzi marketingowych

Pokazuję rozwiązania, które wykorzystuję w działaniach marketingowych.

Przetestowane, efektywne strategie marketingowe, dzięki którym możesz efektywnie promować swój produkt lub usługę

Doświadczenie z wielu różnych branż ułatwia wdrożenie różnych narzędzi i strategii do Twojej firmy. Pamiętaj jednak, że takie działania poprzedza analiza konkretnych działań firmy i na tej podstawie tworzę dopasowane rozwiązania.

Przygotowanie kompleksowego planu marketingowego

Postronna osoba zwykle szybciej i łatwiej odnajduje obszary wymagające usprawnienia. Pomogę je zdiagnozować i naprawić.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Warsztaty marketingowe online to niższe koszty dla firmy w porównaniu do stacjonarnego szkolenia, gdzie trzeba opłacić m.in. transport i zakwaterowanie pracowników. Ponadto zyskujesz dostęp do materiałów, do których można systematycznie wracać bez ograniczeń czasowych.

Umów bezpłatną konsultację

Jak rozpocząć współpracę?
01
Wstępna, bezpłatna konsultacja

Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.

02
Analiza
techniczna

Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.

03
Przygotowanie planu działania

Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.

04
Decyzja
o współpracy

Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.

Wyniki moich działań

  • Ilość leadów

    113

    Koszt leada

    48,51 zł

    Poznaj szczegóły
  • Ilość leadów

    321

    Budżet reklamowy

    5021 zł

    Poznaj szczegóły
  • Przychód

    144 013 zł

    ROAS

    1507%

    Poznaj szczegóły

Jak zwiększyć ilość oraz jakość leadów z kampanii płatnych w czasie kryzysu?

Regres gospodarczy to wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorstw. Jak nie przepalać budżetu reklamowego i systematycznie pozyskiwać jakościowe leady? Przygotowałem serię materiałów wideo, które pomogą usprawnić marketing w Twojej firmie.

Odbierz bezpłatne szkolenie:
Sprawdź również
    • 16 min.
    Obejrzyj
    • 5 min.
    Obejrzyj
    • 4 min.
    Obejrzyj
    • 8 min.
    Czytaj więcej
    • 12 min.
    Czytaj więcej
    • 6 min.
    Czytaj więcej

Jak mogę Ci pomóc?

Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?

Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.

Poznajmy się

Dowiedz się więcej
o innych usługach

Kampanie
marketingowe
Dowiedz się

Doradztwo w marketingu
i pozyskiwaniu klientów

Dowiedz się

Audyty i plany
marketingowe

Dowiedz się
Wykorzystaj potencjał warsztatów marketingowych do poprawy wyników Twojej firmy

Umów się na bezpłatne konsultacje i poznaj korzyści ze współpracy dla swojej firmy. Zyskaj dostęp do aktualnej i praktycznej wiedzy, która będzie wsparciem dla działań marketingowych Twojej firmy. Pomogę Ci w osiągnięciu celów sprzedażowych.

Umów bezpłatne konsultacje
Najczęściej zadawane
pytania

Wspólnie opracowujemy obszary, które wymagają w firmie wsparcia. Warsztaty służą do stworzenia rozwiązań, które pomogą sprostać wyzwaniom, przed którymi stoi przedsiębiorstwo. Co więcej, na warsztatach opracowujemy elementy, które pomogą w rozwoju i usprawnieniu działań marketingowych oraz odpowiadają na realne potrzeby Twoich pracowników.

Jeśli podczas naszego spotkania okaże się, że nie jestem w stanie pomóc Twojej firmie, to natychmiast Cię o tym poinformuję. Zależy mi na szacunku dla Twojego i mojego czasu, dlatego zawsze staram się być jak najbardziej efektywny i skuteczny w dostarczaniu wsparcia dla moich klientów.

Koszt warsztatu zaczyna się od 4 000 zł. Usługa jest w pełni spersonalizowana pod problemy i wyzwania Twojej firmy. Nie tworzę „gotowców”, ponieważ każda firma jest inna, zmaga się z różnymi wyzwaniami i pracuje w różny sposób. Dlatego dostosowuje materiały do potrzeb i problemów, z którymi się zmagasz.

Tak. Materiały są nagrywane i będziesz miał do nich dostęp cały czas.

Pierwsze spotkanie warsztatowe rozpocznie się maksymalnie 2 tygodnie po akceptacji agendy spotkań. Pozwoli to na przygotowanie rozwiązań problemów i wyzwań, przed którymi stoi Twoja firma.