Moja praca w liczbach
11 lat
w digital marketingu
+4 mln zł
wydanego budżetu w systemach reklamowych
22,6 mln zł
przychodu z kampanii dla klientów ecommerce
+14 700
pozyskanych leadów z różnych branż
Warsztaty szkoleniowe dla firm
Obecnie warsztaty szkoleniowe dla firm to jeden z najpopularniejszych i najskuteczniejszych sposobów edukacji pracowników. Twój zespół zyskuje szybki i wygodny dostęp do informacji oraz materiałów szkoleniowych. Wirtualne spotkania to dobry sposób na zdobycie praktycznej wiedzy na temat promowania produktów i usług oraz Twojej marki. Warsztaty szkoleniowe to praktyczny sposób, aby omówić wyzwania, przed którymi stoi Twoja firma i wypracować rozwiązania dla tych problemów.
Przygotowanie planów marketingowych
Każda firma ma swoje cele biznesowe, ale nie wszystkie mają zaplanowaną drogę do ich realizacji. Pomogę w określeniu działań, których wykonanie pozwoli osiągnąć zamierzone wyzwania handlowe. Stworzę plan marketingowy, który obejmuje m.in. tworzenie strategii i kampanii marketingowych czy budowanie wizerunku marki. Dobrze ułożone zadania wyznaczają kierunek działań i aktywnie wspierają w dążeniu do realizacji celów handlowych.
Audyt kont reklamowych – Google i Facebook
Przeprowadzę audyt kont reklamowych Google Ads i Menedżera reklam Facebooka. Dzięki temu będziesz mógł monitorować swoje działania marketingowe i dowolnie nimi kierować, aby osiągnąć pożądane wyniki. Pomogę m.in. w analizie przychodów i kosztów związanych z kampaniami reklamowymi, sprawdzę poprawność działania kont reklamowych i przygotuję wytyczne do optymalizacji kampanii. Całość wniosków zamknę w wizualnym raporcie, który ułatwi Ci podjęcie decyzji, o kierunku przyszłych działań marketingowych.
Warsztaty marketingowe online – dlaczego warto?
Trudne marketingowe zagadnienia przekładam na „ludzki język”, aby wszyscy uczestnicy warsztatów czuli się komfortowo, a przy tym angażowali w działania. Takie podejście sprawia, że praca jest bardziej efektywna, co ułatwia rozwiązywanie problemów.
Jestem praktykiem, który współpracuje z firmami działającymi na rynku B2C, jak i B2B. Zebraną wiedzę i doświadczenia przekazuję w przystępny dla moich klientów sposób. Omawiam i pokazuję, jak działają różne narzędzia marketingowe, które możesz natychmiast wdrożyć i stosować swojej firmie. Dzięki temu zwiększasz szansę na realizację swoich założeń biznesowych.
Warsztaty marketingowe to dobry sposób, aby porozmawiać o wyzwaniach Twojej firmy i znaleźć rozwiązania dla problemów, z którymi się zmagasz. Opracowanie skutecznych strategii marketingowych i usprawnienie dotychczasowych działań, zwiększają szansę na powodzenie kolejnych kampanii.
Proces tworzenia warsztatów może być różny w zależności od firmy, ale jego szkielet wygląda następująco:
- Określenie celów warsztatu – na bazie informacji o wyzwaniach Twojej firmy i rozmów określamy obszary, których optymalizacja przyniesie największe korzyści;
- Wypracowanie agendy warsztatu – agenda jest odpowiedzią na potrzeby Twoje i Twoich pracowników i skupia się na obszarach i wyzwaniach firmy, nad którymi chcesz pracować z zespołem;
- Ustalenie formuły warsztatów – aby najefektywniej odpowiedzieć na problemy Twojego zespołu marketingowego
- Dostosowanie treści – przygotowanie materiałów i odpowiedzi na pytania dotyczące np. zwiększenia efektywności kampanii marketingowych w social mediach lub zbudowanie wyróżników oferty Twojej firmy.
Firmy B2B – warsztat marketingowy to dla Twojej firmy elastyczne rozwiązanie, które pomoże oszczędzić czas i pieniądze, a przy tym zyskać ekspercką wiedzę marketingową. Zapewni to dostęp do nowoczesnych technologii, narzędzi i strategii, wykorzystywanych do efektywnego pozyskiwania klientów i budowania silnej marki. Skorzystaj z mojego wsparcia i zdobądź praktyczną wiedzę, która będzie Twoją kolejną przewagą konkurencyjną.
Firmy e-commerce – wykorzystaj social media marketing, filmy wideo w mediach społecznościowych i kampanie marketingowe w Google czy na Facebooku, aby zwiększyć zasięg i dotrzeć do większej liczby nowych klientów. Przy pomocy warsztatów marketingowyc hpoznasz efektywne metody dotarcie do odbiorców, co pomoże zwiększyć zaangażowanie klientów i sprzedaż.
Masz poczucie, że w pełni nie wykorzystujesz potencjału swoich pracowników? Chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, ale nie masz pewności, jakie działania możesz usprawnić?
Zapraszam Cię na bezpłatne konsultacje dotyczące korzyści z warsztatów marketingowych online dla Twojego zespołu. Na bazie potrzeb, wyzwań i celów Twojej firmy pomogę zdiagnozować obszary wymagające optymalizacji i pokażę, jakie działania podjąć, aby firma osiągnęła pożądane rezultaty.
Jak wyglądają warsztaty marketingowe online?
Materiały szkoleniowe powstają przez zestawienie najważniejszych wskazówek i strategii dotyczących optymalizacji kampanii na Facebooku. Najczęściej składają się one z teorii, przykładów i ćwiczeń bazujących na realnych przykładach, których celem jest wyciągnięcie wniosków dotyczących optymalizacji Twoich kampanii.
Przy tworzeniu materiałów szkoleniowych skupiam się na kluczowych koncepcjach, takich jak: planowanie i budowanie kampanii, określanie celów, monitorowanie i analiza wyników, a także tworzeniu angażujących reklam oraz optymalizacji budżetu.
Do stworzenia materiałów szkoleniowych wykorzystuję praktyczną wiedzę dotyczącą optymalizacji kampanii w menedżerze reklam (platforma reklamowa Facebooka). Zwracam uwagę na dostępne narzędzia i funkcje, jakie oferuje to narzędzie, a to ułatwia optymalizację kampanii.
współpracy?
Pokazuję rozwiązania, które wykorzystuję w działaniach marketingowych.
Doświadczenie z wielu różnych branż ułatwia wdrożenie różnych narzędzi i strategii do Twojej firmy. Pamiętaj jednak, że takie działania poprzedza analiza konkretnych działań firmy i na tej podstawie tworzę dopasowane rozwiązania.
Postronna osoba zwykle szybciej i łatwiej odnajduje obszary wymagające usprawnienia. Pomogę je zdiagnozować i naprawić.
Warsztaty marketingowe online to niższe koszty dla firmy w porównaniu do stacjonarnego szkolenia, gdzie trzeba opłacić m.in. transport i zakwaterowanie pracowników. Ponadto zyskujesz dostęp do materiałów, do których można systematycznie wracać bez ograniczeń czasowych.
Podczas rozmowy przeanalizuję potencjalne obszary współpracy i Twoje oczekiwania.
techniczna
Weryfikuję dotychczasowe działania firmy, gromadzę dane i wyciągam wnioski, aby określić obszary wymagające optymalizacji.
Zgromadzone dane wykorzystuję do stworzenia koncepcji działań marketingowych i sprzedażowych dla Twoich klientów. Poznasz także proponowane warunki współpracy.
o współpracy
Na tym etapie wiesz, jakie możliwości masz do wyboru i co trzeba zrobić, aby osiągnąć założone cele. Jeżeli zależy Ci na lepszych wynikach, to dobry moment na rozpoczęcie działań.
Wyniki moich działań
Jak mogę Ci pomóc?
Szukasz profesjonalnego wsparcia w działaniach marketingowych dla swojej firmy?
Tworzę kampanie reklamowe, przygotowuję plany działań marketingowych oraz prowadzę dedykowane warsztaty dla firm. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę z digital marketingu, którą od 10 lat aktualizuję i poszerzam. Wiele wniosków wyciągnąłem także z wydania ponad 3 mln zł wydanych w systemach reklamowych.
Dowiedz się więcej
o innych usługach
Umów się na bezpłatne konsultacje i poznaj korzyści ze współpracy dla swojej firmy. Zyskaj dostęp do aktualnej i praktycznej wiedzy, która będzie wsparciem dla działań marketingowych Twojej firmy. Pomogę Ci w osiągnięciu celów sprzedażowych.
pytania