Strona główna/Case study, które generuje zapytania biznesowe (leady) – jak je zrobić?

Case study, które generuje zapytania biznesowe (leady) – jak je zrobić?

Czy Twoja firma boryka się z wyzwaniami związanymi z generowaniem leadów o słabej jakości lub ich brakiem? Dowiedź się, z jakich elementów powinno składać się case study oraz jak je promować, aby generowały zapytania biznesowe (leady).

Pobierz zapis webinaru i przekonaj się, jakie korzyści możesz zyskać dzięki tworzeniu skutecznych case study.

Odbierz dostęp do webinaru

Dlaczego warto pobrać webinar?

45 minut

konkretów bez lania wody

+4300

pozyskanych leadów z różnych branż

+3 mln zł

wydanego budżetu w systemach reklamowych

+110

zrealizowanych projektów

Co znajdziesz w webinarze?

Obejrzyj fragment

Co zyskasz?

Dowiedz się, jak stworzyć skuteczne case study, które przyczyni się do generowania zapytań biznesowych dla Twojego biznesu.

Praktyczne konstrukcje case study pod generowanie leadów

Poznać sprawdzone metody generowania leadów za pomocą case study.Dowiedz się, jak tworzyć układ case study, który pozwala na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i zachęcenie ich do zainteresowania ofertą.

Case study w lejku marketingowych TOFU, MOFU, BOFU

Jak case study wpisują się w etapy lejka marketingowego TOFU, MOFU i BOFU. Jak dzięki planowaniu lejka marketingowego opanować chaos w działaniach marketingowych?

Jak promować case study w systemach reklamowych?

Dowiedz się, jak dobierać cele w systemach reklamowych do promocji case study, aby generowały one zapytania biznesowe oraz w jaki sposób wybierać najlepsze zestawy reklam i reklamy.

Case study, które zatrzymują uwagę użytkownika

Sprawdź, jakie elementy powinny się znajdować w case study oraz jak je prezentować, aby skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zainteresować ofertą.

Kto zyska najbardziej?

Jeśli prowadzisz biznes lub pracujesz w dziale marketingu i sprzedaży, a chcesz poznać skuteczne sposoby generowania leadów i promocji swoich case study, to ten webinar jest dla Ciebie.

Właściciele biznesów B2B i B2C

Dowiedzą się, jak wykorzystać case study do generowania jakościowych leadów i zwiększenia sprzedaży swoich produktów lub usług.

Marketing Manager

Sprawdź, jak wykorzystać case study w ramach lejka marketingowego TOFU, MOFU i BOFU, aby zwiększyć ilość pozyskiwanych leadów i przyspieszyć proces sprzedaży.

Manager działu sprzedaży

Poznaj skuteczne sposoby wykorzystania case study w celu zwiększenia ilości “ciepłych” leadów oraz sprzedaży produktów lub usług dla swojego biznesu.

Każda osoba, która chce generować leady

Webinar pokaże Ci, jak wdrożyć kampanie reklamowe, aby dotrzeć do potencjalnych klientów oraz skłonić ich do zainteresowania się ofertą.

Kto prowadzi?

Nazywam się Krystian Sobotka i od 2013 roku specjalizuję się w marketingu internetowym, a od 2019 roku tworzę tworzę plany i strategie marketingowe dla klientów. W ostatnich dwóch latach wyspecjalizowałem się w tworzeniu i wdrażaniu lejków marketingowych pod pozyskiwanie leadów za pomocą kampanii płatnych. W tym czasie na kampanie leadowe wydałem ponad 1,5 mln złotych.

Poznajmy się
Nagranie webinaru
Case study, które generuje zapytania biznesowe (leady) – jak je zrobić?

Czy Twoja firma boryka się z wyzwaniami związanymi z generowaniem leadów o słabej jakości lub brakiem ich ilości? A może masz trudności z tworzeniem skutecznych case study, które rzeczywiście przyczynią się do zwiększenia liczby zapytań biznesowych? Dowiedź się, z jakich elementów powinno składać się case study oraz jak je promować, aby generowały zapytania biznesowe (leady).

Pobierz nagranie z webinaru