Dlaczego warto pobrać webinar?
45 minut
konkretów bez lania wody
+4300
pozyskanych leadów z różnych branż
+3 mln zł
wydanego budżetu w systemach reklamowych
+110
zrealizowanych projektów
Co znajdziesz w webinarze?
Obejrzyj fragment
Co zyskasz?
Dowiedz się, jak stworzyć skuteczne case study, które przyczyni się do generowania zapytań biznesowych dla Twojego biznesu.
Poznać sprawdzone metody generowania leadów za pomocą case study.Dowiedz się, jak tworzyć układ case study, który pozwala na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów i zachęcenie ich do zainteresowania ofertą.
Jak case study wpisują się w etapy lejka marketingowego TOFU, MOFU i BOFU. Jak dzięki planowaniu lejka marketingowego opanować chaos w działaniach marketingowych?
Dowiedz się, jak dobierać cele w systemach reklamowych do promocji case study, aby generowały one zapytania biznesowe oraz w jaki sposób wybierać najlepsze zestawy reklam i reklamy.
Sprawdź, jakie elementy powinny się znajdować w case study oraz jak je prezentować, aby skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i zainteresować ofertą.
Kto zyska najbardziej?
Jeśli prowadzisz biznes lub pracujesz w dziale marketingu i sprzedaży, a chcesz poznać skuteczne sposoby generowania leadów i promocji swoich case study, to ten webinar jest dla Ciebie.
Nazywam się Krystian Sobotka i od 2013 roku specjalizuję się w marketingu internetowym, a od 2019 roku tworzę tworzę plany i strategie marketingowe dla klientów. W ostatnich dwóch latach wyspecjalizowałem się w tworzeniu i wdrażaniu lejków marketingowych pod pozyskiwanie leadów za pomocą kampanii płatnych. W tym czasie na kampanie leadowe wydałem ponad 1,5 mln złotych.
Czy Twoja firma boryka się z wyzwaniami związanymi z generowaniem leadów o słabej jakości lub brakiem ich ilości? A może masz trudności z tworzeniem skutecznych case study, które rzeczywiście przyczynią się do zwiększenia liczby zapytań biznesowych? Dowiedź się, z jakich elementów powinno składać się case study oraz jak je promować, aby generowały zapytania biznesowe (leady).