Strona główna/Sprzedajesz produkty z wyższej półki cenowej? Sprawdź, jak może wyglądać Twój lejek marketingowy

Sprzedajesz produkty z wyższej półki cenowej? Sprawdź, jak może wyglądać Twój lejek marketingowy

Chcesz pozyskiwać klientów dla swoich produktów z wyższej półki cenowej, ale obecna strategia zawodzą? Pokaże Ci, jak skutecznie budować lejek marketingowy dla produktów premium.

Pobierz webinar i wyprzedź konkurencję lewym pasem : )

Odbierz dostęp do webinaru

Dlaczego warto pobrać webinar?

23 minut

marketingowego mięsa

+4300

pozyskanych leadów z różnych branż

+1,5 mln zł

wydanego budżet na kampanie leadowe

+110

zrealizowanych projektów

Co znajdziesz w webinarze?

Obejrzyj fragment

Co zyskasz?

Odkryj, jak przekształcić zainteresowanie w sprzedaż dla produktów z wyższej półki cenowej. Pokaże Ci, jak to zrobić za pomocą lejka marketingowego.

Praktyczne przykłady na każdy etap lejka

Odkryj konkrety – praktyczne przykłady na każdy etap lejka marketingowego, które pomogą Ci usprawnić swoje strategie pozyskiwania leadów.

Otwórz drogę klientów za mniej

Dowiedz się, jak skutecznie obniżyć koszty otwarcia drogi klientów i zwiększyć rentowność swoich działań marketingowych.

Przykłady skutecznych lead magnetów

Poznaj różne typy lead magnetów, które możesz stworzyć, aby przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie potencjalnych klientów.

Generowanie wartościowych zapytań dzięki lead ads

Naucz się, jak skutecznie tworzyć i prowadzić kampanie lead ads, które generują wartościowe zapytania od potencjalnych klientów.

Jakie branże zyskają najbardziej?

Zastanawiasz się, czy Twój biznes skorzysta na strategiach opisanych w webinarze? Sprawdź, które branże szczególnie zyskają na moich wskazówkach.

Branża nieruchomościowa

Meble i wystrój
wnętrz

Dobra
luksusowe

Technologia
i Elektronika

Motoryzacja
Inne branże, które sprzedają produkty premium
Kto prowadzi?

Nazywam się Krystian Sobotka i od 2013 roku specjalizuję się w marketingu internetowym, a od 2019 roku tworzę tworzę plany i strategie marketingowe dla klientów. W ostatnich dwóch latach wyspecjalizowałem się w tworzeniu i wdrażaniu lejków marketingowych pod pozyskiwanie leadów za pomocą kampanii płatnych. W tym czasie na kampanie leadowe wydałem ponad 1,5 mln złotych.

Poznajmy się
Nagranie webinaru
Sprzedajesz produkty z wyższej półki cenowej? Sprawdź, jak może wyglądać Twój lejek marketingowy

Chcesz pozyskiwać klientów dla swoich produktów z wyższej półki cenowej, ale obecna strategia zawodzą? Pokaże Ci, jak skutecznie budować lejek marketingowy dla produktów premium.

Pobierz webinar i wyprzedź konkurencję lewym pasem : )

Pobierz nagranie z webinaru