Jak zwiększyć ilość oraz jakość leadów z kampanii płatnych na Facebooku, Googlu i LinkedInie?
- 11 konstrukcji lejków marketingowych pod generowanie leadów w czasie kryzysu
- Jak tworzyć lejki marketingowe pod generowanie leadów?
- Jak zrozumieć funkcjonowanie kampanii płatnych?
- Najczęstsze błędy przy tworzeniu kampanii leadowych
Dlaczego warto?
129 minut
„marketingowego mięsa” o generowaniu leadów z kampanii
11
konkretnych konstrukcji lejków pod generowanie leadów w szkoleniu
+4 300
pozyskanych leadów z różnych branż dla klientów
4
sprawdzone konstrukcje kampanii pod generowanie leadów
Pozyskuj leady lepszej
jakości w czasie kryzysu
Dowiesz się, jak dotrzeć do grupy docelowej i pozyskać konwertujące leady
Nie zawsze leady „niskiej jakości” faktycznie takie są. Czasami takimi się stają, jeśli nie skontaktujesz się z potencjalnym klientem dostatecznie szybko. Potrzebujesz trzy dni na oddzwonienie lub odpisanie? W tym czasie Twój potencjalny klient dostał przynajmniej kilka ofert
Dowiedz się, jak zoptymalizować i zwiększyć skuteczność kampanii płatnych.
Ustalenie, na jakim etapie procesu zakupowego jest Twój klient, pozwala na optymalizację działań pod tym kątem i zwiększa szansę na konwersję.
przy użyciu lejka marketingowo-sprzedażowego
Praktyczne szkolenie
01
Dlaczego reklamy nie działają?
Przede wszystkim dlatego, że nie trafiają do docelowych odbiorców. Mogą być wyświetlane w złych momentach lub w niewłaściwych mediach, mogą być też nieatrakcyjne i niewystarczająco przyciągające uwagę. Złe dopasowanie do odbiorców prowadzi do braku zaangażowania i zmarnowania wydatków na reklamę. Jeżeli reklama ma odnieść sukces, trzeba wybrać odpowiednią grupę odbiorców, dopasowane środki przekazu, a także stworzyć przyciągające uwagę treści.
02
11 konstrukcji lejków marketingowo-sprzedażowych pod generowanie leadów
Zyskujesz wybór spośród różnych modeli lejków marketingowo-sprzedażowych. Można je wdrożyć do Twojego biznesu lub zoptymalizować pod kątem specyfiki branży, w której działa Twoja firma. Zrozumiesz, czym jest lejek TOFU, MOFU, BOFU i jak wykorzystać go, aby osiągnąć cele kampanii marketingowych. Stwórz więcej szans sprzedażowych i częściej finalizuj sprzedaż.
03
Kampanie reklamowe pod generowanie leadów
Dowiedz się, jak dotrzeć do użytkowników z “trudnych branż”. Wykorzystuję tytułowe narzędzia marketingowe, aby pomóc przedsiębiorstwom generować potencjalnych klientów. Szkolenie pomaga w stworzeniu strategii marketingowej, która zwiększy zaangażowanie klientów, zbuduje zaufanie i przyciągnie potencjalnych klientów. Dowiesz się, jak zwiększyć efektywność kampanii marketingowych przy użyciu m.in. płatnych kampanii w Google Ads i Facebook Ads czy treści wideo.
Jak zwiększyć ilość oraz jakość leadów z kampanii płatnych w czasie kryzysu?
Regres gospodarczy to wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorstw. Jak nie przepalać budżetu reklamowego i systematycznie pozyskiwać jakościowe leady? Przygotowałem serię materiałów wideo, które pomogą usprawnić marketing w Twojej firmie.
Kto zyska na szkoleniu?
Nazywam się Krystian Sobotka i od 2013 roku specjalizuję się w marketingu internetowym, a od 2019 roku tworzę plany marketingowe oraz prowadzę kampanie reklamowe, na które wydałem już 3 mln zł w różnych systemach reklamowych. To doświadczenie pozwoliło mi lepiej zrozumieć mechanizmy funkcjonowania tych systemów i skuteczniej prowadzić działania marketingowe dla obecnych i przyszłych klientów.
Co zawiera szkolenie
i jak wygląda od środka?
Jak zwiększyć ilość oraz jakość leadów z kampanii płatnych na Facebooku, Googlu i LinkedInie?
- 11 konstrukcji lejków marketingowych pod generowanie leadów w czasie kryzysu
- Jak tworzyć lejki marketingowe pod generowanie leadów?
- Jak zrozumieć funkcjonowanie kampanii płatnych?
- Najczęstsze błędy przy tworzeniu kampanii leadowych